Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2492 ggr
Illusion
3/13/13, 3:37 PM

Tolkningar. Hjälp snälla!

Hej. Jag skulle behöva lite hjälp, det är nämligen så att jag har bett min ande eller guide om Tecken o hjälp och jag har fått två Tecken nu som jag inte alls kan tolka, det första var doften av lök, och sen när jag mediterade så provade jag att se min guide, det enda som kom till mig var en örn, stor och fin örn. En sån dom har i USA tror jag så jag kopplade då det till att min guide är min styv mor som nyss dog för hon är från USA, men det känns ju.. fel eftersom hon dog nyss så är det klart att jag söker Tecken på att hon finns med mig, men det känns som att hon skulle kunna vara en av mina guider, men jag kanske bara inbillar mig.. Eller? Sen såg jag örnen igen vid ett senare tillfälle som en svart skugga som flög i nån sekund.Och lök.. Vad vill anden/guiden då? Att jag ska äta lök eller? Jag fattar ingenting. Kan nån hjälpa mig lite? Jag vet att tolkningar ska vara högst personliga, men jag tänkte om nån kanske kunde ge mig lite olika förslag på hur jag ska tolka detta. Jag har bett att få Tecken från min guide och andarna med så jag ska veta vilka dessa är. Men det är så svårt att tolka budskapen när man är nybörjare. Jag önskar jag kunde gå en kurs men jag är så fattig så jag får plåga er med mina eviga frågor istället :p tack på förhand!


☮ and ❤ among each other ✿

Annons:
Fjäril
3/13/13, 4:59 PM
#1

Hej,

Örnen kanske är en av dina Kraftdjur. Vad känner du själv? Vad gäller lökdoften har jag inte vettigt svar. Doften kan ju vara ifrån något annat också eller så "användes" den doften för att den är "stark"? Hur reagerar du när du äter/skär lök?

Sajtvärd på Övernaturligt

Illusion
3/13/13, 6:06 PM
#2

Hej fjäril :) jag använde faktiskt ditt tips när jag fick se örnen, jag bad om att få se min guide, kan mitt Kraftdjur kommit då istället? Ja det jag känner personligen är det som jag skrev. Hmm krångligt det här, så mycket man måste veta att jag blir snurrig. När jag äter lök känns det bra för att det är så gott iaf om den är stekt, annars rör jag den inte. när jag skär lök så får jag jätte ont i ögonen.. Jaha nu måste jag lästa på om Kraftdjur med :p


☮ and ❤ among each other ✿

Illusion
3/13/13, 8:08 PM
#3

Okej nu har jag läst på om Kraftdjur..och jag tycker inte alls att örn stämmer på mig, delfin däremot stämmer på allt. Konstigt… Men tack för tipset det måste ju vara så. Det känns jätte kul att få veta sitt Kraftdjur, och att jag fick reda på det helt själv är otroligt men kan det vara så även fast örnen inte stämmer in på mig? Ledarskap tex känner jag inte alls igen, och inte humör heller jag är en nallebjörn rakt igenom och har för mycket empati och tappar aldrig humöret nästan, och arrogant är jag inte jag är snarare snäll och konflikt rädd… Så nu fattar jag inget alls igen :p


☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
3/13/13, 8:31 PM
#4

Det måste inte "stämma" in, utan det kan vara en del du behöver ha till dig, som en komplettering, som om ni skulle vara ett team 🙂 Forska vidare, svaret finns där inom dig.

Sajtvärd på Övernaturligt

Illusion
3/13/13, 8:55 PM
#5

Ja isf så stämmer det för jag behöver verkligen dom egenskaperna som örnen står för! :) tack så hemskt mycket för hjälpen. Och jag kan fortfarande inte fatta det! Jag lyckades faktiskt med en sak åh vad glad jag blir. Och det var nästan första gången jag mediterade seriöst med, med tanken på att hoppas få se nått! Tänk då hur mycket jag kommer få reda på i framtiden om jag fortsätter meditera om jag redan nu när jag precis börjat får svar! Oj oj.. :) jag har många spännande år framför mig och ni härinne kommer få ta del av min utveckling. Jag väntar med spänning.


☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
3/13/13, 9:01 PM
#6

Härligt! Fortsätt så, du har kanske hittat din väg 🙂🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Illusion
3/13/13, 9:18 PM
#7

Ja det känns som det :) så glad att jag har kunnat hitta nått annat än Droger misär sjukdom och hemlöshet jag är på rätt väg och nu startar jag ett nytt liv, mitt öde är att hjälpa folk och om några år kan jag kanske göra det med. Så lycklig :)


☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
3/13/13, 9:41 PM
#8

❤️

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: