Annons:
Etiketteruforymden
Läst 5616 ggr
[[Mellebelle]]
2/22/13, 4:12 AM

flygande ''tefat''

kom in på denna sida och hittade kategorin (ufo) får mig att tänka på för några år sedan då jag och mamma var på väg nånstans med bilen. sen plötsligt kommer typ ett tefat liknande ljussken över oss och flyger till en skog??? 

mamma berätta att de hade hänt likadant för henne en gång, en likadan konstig lysande tefats aktig sak kom precis brevid bilen medans hon körde sen forsatte den vidare in i skogen, haha lite svårt o tro på eftersom ingen trodde oss men vi vet vad vi såg och det är lite skumt faktiskt.. nån som varit med om nått liknande? :)

Annons:
Magi-cat
2/22/13, 2:35 PM
#1

Hej Mellebelle! Det måste ha varit en spännande upplevelse!

I UFO- kategorin  i vänsterspalten finns en hel del andra observationer, en del som liknar din skulle jag tro…:-)

Tack för att du delar med dig!🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[[Mellebelle]]
2/22/13, 2:44 PM
#2

okej, får ta en titt där! 🙂

Magi-cat
2/22/13, 2:57 PM
#3

hoppas fler som sett liknande svarar i den här tråden också, jag vet att de finns…🙂

(Själv har jag dock aldrig gjort det.)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Krissegy
2/22/13, 3:03 PM
#4

kolla på "utomjordiskt i fokus"

What we think, We become

[[Mellebelle]]
2/22/13, 4:19 PM
#5

#3 jaa skulle vara spännande om någon upplevt samma sak :) 

#4 okej ska kika!

[[Mellebelle]]
2/22/13, 4:22 PM
#6

finns inget som heter utomjordist på i fokus?

Annons:
Amandla
2/22/13, 4:36 PM
#7

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Krissegy
2/22/13, 4:36 PM
#8

jo jag är medlemdär…

utomjordiskt.ifokus.se

What we think, We become

Flower11
3/4/13, 10:07 AM
#9

För första gången för 4 års sen fick ja se ett föremål komma upp ur skogen strax bortom den stora åkern som ligger precis bredvid vårat hus. Klockan var cirka 6 på morgonen och solen var förståss uppe då det var sommar. Jag satt och pratade med en vän i telefonen när ja fick se detta föremål komma upp ur skogen.
Det såg runt ut ,lös ingenting om den. Utan den åkte upp , lite åt sidan och sen försvann med en jäkla fart åt sidan för att försvinna snabbt. Jag tappade såklart hakan av min stora förvåning över vad jag sett också blev jag förståss lite skakis.

Sen den morgonen har de bara dykt upp ännu mer konstiga saker kring skogen runt om i den by som vi bor i.
Jag har sett lysande flygande föremål flyga strax ovanför skogen för att sen gå ner i skogen.
Jag har även sett som en blinkande lysande boll mitt ute i skogen från mitt fönster när ja har gått och lagt mig flera kvällar i rad och många gånger. Pratade med ett medium och frågade henne om vad det kunde röra sig om. Hon kände att det var som en energi runt den ljusbollen.
Mer kunde hon inte förklara , mer än att det inte var något farligt. Bara som energi.

Ja har varit ute och gått sena vinterkvällar med våran hund , då har ja sett ljuspluttar i himlen som rört sig. En kväll passade ja på att se om den plutten skulle flyga igenom avgaslinjen från ett plan i himlen, Och JAPP! Det gjorde den , den flög bara längre och längre ner tills den bröt den vita strimman som flygplanet skapat tidigare på dagen. Jag blev lika förvånad igen om vad ja vittnat.

[Kattuggla]
3/4/13, 10:28 AM
#10

#9 Häftiga upplevelser du har varit med om! Jag har aldrig sett sådana, vad jag kommer ihåg! 🙂

[[Mellebelle]]
3/4/13, 10:28 PM
#11

#9 riktigt häftigt! kanske vare nått liknande jag såg lät lite som de ja sett! :)

Flower11
3/9/13, 5:15 PM
#12

Roooligt !! :D Ja.. de är häftigt ! De är ganska ofta ja ser dessa konstiga fenomen hända runtom skogarna här som ja bor :) , är ganska van nu. .

[[Mellebelle]]
3/9/13, 6:06 PM
#13

#12 jaså?:) att det endå är så ''vanligt'' skulle man aldrig tro, undrar vad det är för något..

Annons:
[gol199]
3/16/13, 2:20 PM
#14

det kunde ha varit en komet

[[Mellebelle]]
3/16/13, 2:21 PM
#15

# 14 en komet kan ju inte stanna upp i luften

-Eternity-
3/16/13, 2:51 PM
#16

Jag kan berätta om en händelse jag var med om för några månader sedan. 🙂

Jag stod utomhus och det var mörkt ute. Jag brukar ofta vara ute på kvällen och titta upp mot himlen. Då ser jag plötsligt något väldigt litet där uppe, ser ut som en stjärna som rör sig framåt över himlen. Tänker först att det är en satellit och tänker sedan att det vore roligt om den svängde. Helt plötsligt gör den det! Och den börjar flyga runt på himlen lite hit, lite dit. 

Efter en stund närmar den sig två stjärnor som hela tiden stått orörliga på himlen, så jag har bara tagit för givet att de är stjärnor. Men när farkosten kommer närmare dem börjar de också röra på sig och leka runt på himlen.

Det håller på i flera minuter innan de flyger iväg åt varsitt håll.

En sak är säkert. Satelliter gör inte så och inte flygplan heller. Ett flygplan kan inte göra skarpa u-svängar så som de tre gjorde. 🙂


[[Mellebelle]]
3/16/13, 2:59 PM
#17

haha men nej vad coolt! :) i rymden verka de finnas en heelt annan värld :p

-Eternity-
3/16/13, 3:07 PM
#18

Oh ja! Det finns en massa saker där ute som många inte är medvetna om. Vi vet så lite om rymden, men ändå är det många som påstår att vi är de enda där ute. Vi har bara utforskat rymden under en väldigt kort period av människans historia och bara för att vi officiellt inte hittat liv på andra planeter ännu betyder det inte att det inte finns där ute.

Ungefär som dem som skrattade för 100-200 år sedan åt dem som sade att människan en dag kommer att flyga. Ändå gör vi det idag.


Illusion
3/16/13, 3:37 PM
#19

Hehe ja det där med rymden är bra konstigt det. Jag kan också dela ned mig nu. En dag när jag var ute såg jag 3 röda prickar på himlen. Dom såg ut ungefär som trions bälte eller Orion eller vad det nu heter. Sen börjar dom yttersta flyga åt var sitt håll medans den i mitten står still, sen flyger dom tillbaka och ut igen medans den i mitten rör sig lite upp och ner sen försvinner den hux flux och dom två andra flyger åt varsitt håll igen för att sen försvinna bakom skogen. Jag undrar jag vad det var! :)


☮ and ❤ among each other ✿

Korlis
3/16/13, 6:37 PM
#20

Hej,

Jag har sett ett cirkulärt ljus i himmelen en stjärnklar kväll och ljuset rörde sig i en rak linje i ett par sekunder och sedan så försvann det spårlöst, som om den helt plötsligt blev osynlig. Inga moln på himmelen alls. Svårt att säga vad det var och om det var tefatsformat dock, då jag bara såg ljuset. Kan vara värt att tillägga att det var mycket större än en stjärna.

Annons:
sangreporsangre
3/16/13, 9:34 PM
#21

Nej men lät mäkta häftigt"! Hade verkligen velat bevittna dylikt. Hur kände du dig efteråt? Var du helt paff över upplevelsen eller skrämde den dig? =) Häftigt att läsa din berättelse. Take care

Upp till toppen
Annons: