Annons:
Etikettmusik
Läst 1999 ggr
[Kattuggla]
2013-01-30 21:17

Tips på en fin låt

Ville bara tipsa om en låt jag hittade förra året som jag tycker är helt underbar. Jag får rysningar av den. För mig handlar den om att älska sig själv och djuren. Videon är bland de bästa jag sett. (Love story)

(Hoppas jag infogat videon rätt. Oskyldig)

Kram!

Annons:
J-Artur-K
2013-01-30 21:39
#1

Härligt att du lade upp den har sett den förut men kom inte ihåg vad den heter. Glad Helt otrolig video o bra musik Glad

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
2013-01-31 09:02
#2

Å så vacker, tack för att du delar med dig!

Sajtvärd på Övernaturligt

Knorran
2013-01-31 10:54
#3

jätte härlig låt :D jag tycker nästan att djuren i låten symboliserar kraftdjuren, och när dom sjuger im ready for love, im ready for you, så innefattar det så mycket men kanske kärlek till andevärlden och sitt krafdjur bland annat? men givetvis till att känna kärlek till så mycket annat också :)

[Kattuggla]
2013-01-31 12:40
#4

Tack alla för era svar!

Ja, det här med kärlek till andevärlden tänkte jag också på. För att jag ska kunna älska mig själv har jag mina ledares kärlek till mig som hjälp. Det känns så skönt att känna ovillkorlig kärlek. Det behöver jag ofta! Glad

Det här med kraftdjuren är jag ganska ny på ännu men jag tror att jag mött några under Meditation. Då kände jag speciella krafter som de hade. Svårt att veta vad som är fantasi eller inte… men övning ger färdighet…Flört En kul grej är att jag drömde först om att jag hade en t-shirt med en tiger på som jag skulle ta på mig och typ tänkte på Kraftdjur i sömnen. Aldrig drömt något liknande förut. När jag vaknade provade jag med meditationen och mötte bl a en tiger.Skrattande

[Kattuggla]
2013-03-23 18:12
#5

Vill bara putta upp denna tråd idag i fall någon känner för att lyssna. ❤️☀️

Illusion
2013-03-24 10:48
#6

Det var en fantastisk video, den fick mig nästan i tårar för jag drömmer om att få resa, det har jag gjort i många år, men med alla mina skulder hos kronofogden känns det som en omöjlighet :-( musiken var inte lika bra dock, jag gillar mer trance :-p jag vet några jätte fina trance låtar jag ska lägga upp här! Tror ni kan gilla dom ni med även om ni inte är rejvare som mig :-) det bästa jag vet är att gå på rave! Dansa barfota i skogen och dansa en till trans… Så mycket kärlek


☮ and ❤ among each other ✿

Annons:
[Kattuggla]
2013-03-24 11:15
#7

Kul att du gillade videon, Illusion! Jag hoppas att du ändå får ut och resa på något sätt även om du just nu inte har pengar. Att dansa gillar jag också! 😃

Upp till toppen
Annons: