Annons:
Etikettfoton
Läst 3340 ggr
KarlssonnRasmus
2013-01-07 12:19

Vad föreställer bilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag behöver hjälp med en sak.

Detta är en bild tagen för några få år sedan.

Jag vet inte om alla ser den svarta "skepnaden" i bilden, men detta får mitt hjärta att bulta.

Så, Vad Kan Detta Vara?!

Tacksam för svar!

//Rasmus Karlssonn

Annons:
Fjäril
2013-01-08 08:36
#1

Hej Rasmus,

Det ser ut som om någon åker skidor. Vad eller vem det är, är svårt att säga. Det var ingen där då, jag menar, åker man väldigt fort kan det bli lite suddigt när ett foto blir taget.

Sajtvärd på Övernaturligt

chik
2013-01-08 09:07
#2

Rasmus håller med Fjärilen..

Fast brukar det bli svart skugga?????

Nu är det ett svartvitt foto..Men borde det inte bli ljust?? Någon som vet??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Galgbacke
2013-01-09 00:58
#3

Jag får verkligen ingen trevlig känsla i maggropen när jag ser fotot. Det är ett vackert foto, men det ger mig ett stort obehag.

JonasDuregard
2013-01-09 11:58
#4

#1 Ja, speciellt om slutartiden är lång kan rörliga objekt bli suddiga, och eftersom det förefaller vara mörkt ute på bilden och ändå fångas hus och så vidare i bakgrunden utgår jag från att bilden är tagen med lång slutartid. Kanske med stöd av ett stativ?

#0 Bilden är redigerad, åtminstone på så vis att upplösningen ändrats, har du kvar originalbilden? Problemet när man redigerar i jpeg format är att varje redigering kan ge en kvalitetsförsämring när bilden komprimeras. Det skulle kanske vara enklare att se vad det är på originalbilden.

[Camia7]
2013-02-10 01:02
#5

Jag tror inte att man lägger upp en bild som man har redigerat och frågar sen vad det kan vara!

om den hade vart tagen med lång slutartid så hade man kunnat se hela personen iaf! fast utdragen

TezzD
2013-02-15 15:42
#6

"det där är någon som går" var min första tanke, när ni sedan säger att det är någon som åker skidor så håller jag mer med på den punkten. 
Att den sedan är obehaglig är endast hjärnans sätt att uppfatta då man inte vet vad eller vem det kan vara därför tror jag att tanken uppfattas som obehaglig. (menar även bilden)
Dock fick jag själv känslan av att det är en ande som endast är ute o tar sig en tur i det fria och att han älskar att göra det :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
ClaraDuVet
2014-08-18 12:26
#7

Jag ser 3 fötter

Dioramabyggare
2014-08-18 23:39
#8

Jag har 25 års erfarenhet som amatörfotograf,  och det första jag tänkte på när jag såg bilden är hur det kommer sig att foten på ena benet är mindre suddig, och dessutom mycket mörkare än det andra benet, och att enbart en del av skepnadens överkropp också är mörk. Den ljusa fläcken rakt nedanför den lilla "byggnaden" i mitten av bilden verkar vara en hand som håller i en skidstav. Jag tror också att bilden föreställer en skidåkare.

fossingen
2014-08-19 14:49
#9

Tycker det ser ut som en man som böjer sig framåt. Men samtidigt suddig på vänster sida där det ser ut som en man som går.


NillaOffic
2014-08-22 17:27
#10

Det ser nästan ut som två stycken tätt efter varandra som åker skidor. Bara jag som tycker så? Jag ser iallafall inte bara en person på bilden.

Upp till toppen
Annons: