Annons:
Etikettvideoklipp
Läst 2522 ggr
[RadioMG]
11/29/12, 12:28 AM

Vad tror ni? Falskt eller äkta?

Denna fick mig till att höja på ögonbrynen. Är det sant eller inte.

Annons:
alicia80
11/29/12, 5:53 AM
#1

Oj! Vart fick du denna? Vet inte vad man ska tro. Svårt att veta med dagens teknik.

[Kottschejk]
11/29/12, 10:34 AM
#2

Hej,

Säger detsamma, förhåller mig alltid avaktande till de mesta som kommer via filmer och videoklipp i digital form.

Själva sekvensen i sig är ju fascinerande om filmen nu är verklig och sann.

Men jag tror inte de, det är för mycket omkring hur klippet har producerats som talar emot. Det är alldeles för bra ihopklippt för vara sant, man har tagit god tid på sig, känns professionellt gjort och ifall nått händer så är det nog ganska vanligt betraktaren känner en iver i snabbt vilja få dela med sig av vad som hänt och publicera materialet. Förmågan i kunna hantera och göra ett snyggt klipp skiljer sig nog en hel del också. För oftast är de ju inte den biten som är den viktigaste där vikten & värdet ligger, det handlar ju om att få ut informationen snabbt och berätta. Sedan är där något skumt vad gäller låtvalet och artisten som spelar i bakgrunden. En grupp med samlat fokus på den här typen av "inre" saker bland nästan alla sina låtar man gjort.

Lyssnar man på texten så ligger fokus lite felvänt "Somewhere where WE never been before" (Någonstans där vi aldrig varit förut). Om det inte vore bluff så hade man nog istället valt "Där DOM aldrig har varit" :)

Här är låten iaf, Netsky - Escape feat Darrison Glad

[RadioMG]
11/29/12, 1:15 PM
#3

Jag tror det är fejk, men en jäkligt bra sådan. Om ni tittar på tiden uppe till höger så ser ni att det kommer en ikon precis innan det händer. När lastbilschauffören har hoppat ut och kommit bakom lastbilen så försvinner ikonen.

[MikeW]
11/29/12, 5:13 PM
#4

vet inte vad jag ska tro faktigst. vet inte om du har hört om dom nya barnen som föds? (indigo, kristall och super synska barn) dom super synska barnen föds bara i kina (där denna videon kommer ifrån)

och dom barnen kan göra otroliga saker, dom kan flytta på objekt igenom andra objekt, dom kan läsa en hoprullad pappers boll som det är en text på med ögonbindel genom deras händer fötter och andra ställen.

Så finns det två bröder som är jätte kraftfulla, dom har samma "krafter" fast den ena brodern har otroligt mycket kärlek medans den andra inte har det, och den brodern kan heala fast inte den som inte har den kärleken.

Vi vet inte så mycket om dom bara för att det blir nästan alldrig översatt till svenska eller något annat språk. Det har kommit upp på nyheterna i kina. Vet inte om denna kvinnan är ett sådant "barn" eller inte, fast tvivlar på att dom barnen kan göra sånna här saker, så jag säger nog att videon är fejk.

Här finns lite mer om dom super synska barnen

här pratar drunvalo melchizedek om dom nya barnen

i den videon pratar han om dom barnen.

[AnnaRen]
11/29/12, 6:28 PM
#5

Det ser faktiskt fejk ut, det finnas andra videor där dom som är duktiga på sånt här visar hur man gör och det finns mycket som man kan göra.. och det där känns lite otroligt också?

[kvasthilda 72]
11/29/12, 10:03 PM
#6

Känns som fejk och jag får inget sammanhang av dom "teleoporterade"…

Annons:
spirit33
11/29/12, 10:03 PM
#7

#4

Hur vet du att det är som du skriver att det är? Bara för att du har två länkar där en står och pratar och en hemsida där det inte finns någon direkt info om vad det är för sida.

Jag rekommenderar att du ska vara källkritisk till liknande påståenden, för det är inte direkt vilka påståenden som helst.

Varför skulle någon kunna flytta ett objekt igenom ett annat objekt? Förstår varken logiken eller ens hur någon kan anse att det är äkta vara.

[MikeW]
11/29/12, 10:53 PM
#8

det är så klart inte bara dom två länkarna. asså det var ju bara så man kan läsa/se om det. jag tror inte på det bara för 2 länkar. skulle jag länka alla mina källor skulle det säkert bli över 200 länkar.

och jag vet det eftersom jag själv är indigo barn, och har vänner som också är det.

Du borde kolla in lite mer i dom nya barnen för att få svar på varför. jag säger bara lite snabbt att det har med vårat dna att göra. och vårat förflutna och våran framtid.

spirit33
12/1/12, 12:03 AM
#9

#8

Hmm, jo jag har allt hört talas om indigobarn sedan lång tid tillbaka och tycker mig se en nyans av att sätta sig på en pedistal som skulle göra någon mer speciell än någon annan.

Det finns givetvis inget som bekräftar att det skulle finnas indigobarn och absolut inte att det skulle synas i DNA, eller har du andra uppgifter?

Upp till toppen
Annons: