Annons:
Etikettofftopic
Läst 2055 ggr
pia69
11/15/12, 5:56 PM

Småpratstråden..P.s Man får även gnälla :)

Hej på er

Nu har jag gått ur FB…Alla verkar leva de perfekta livet där..Så nu vill jag starta en tråd där de även är tillåtet att gnälla :)

Ibland vill man ju bara "Småprata" om allt och inget :)

Här är de gnälligt ;) Trivs inte på jobbet,har fått lägga ner mitt brinnande intresse och saknar likasinnade som tror på andevärden..

Annons:
EmelieGustavsson
11/15/12, 6:00 PM
#1

Är ofta inne här och kikar men har inte skirivt något än ;)

Idag ska jag nog gnälla på lägenheten, det är grejer överallt! Vi ska flytta om ett par veckor så det är kartonger och allmänt med grejer överallt. Jag är så fruktansvärt petantisk så jag går och surar idag ;)

Amandla
11/15/12, 6:08 PM
#2

Haha, då gnäller jag över tonårssonen som ska laga mat idag. Gissa om han är sur? Tyst Vi är tre vuxna, jag och mina två söner, som bor ihop och delar på matlagning, städning mm (jo jag räknar honom som i stort sett vuxen vid 17½ år). Inte blev hans humör bättre av att mjölken är slut Tungan ute


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
pia69
11/15/12, 6:17 PM
#3

Ha,haa..Skönt att de finns fler som lever ett vanligt liv :)

Vad ska ni göra till helgen?

Jag skulle behöva tvätta bil eller röja i trädgården..Kommer att blunda för smutsiga fönster och allt de andra som skulle behövas göra inne ;)

EmelieGustavsson
11/15/12, 6:25 PM
#4

till helgen är sambon ledig och dottern kommer vara hos mormor. Så det blir väl kanske krogen eller sitta hemma och mysa :)

Vad ska ni göra?

pia69
11/15/12, 6:38 PM
#5

Min tonåring är hos sin far,särbon ska vara hemma hos sej..Så de är jag och katterna hela helgen :) Just nu letar jag efter Julgardiner på Tradera men de är visst svårt att hitta snygga och till två fönster..Hmmm

Amandla
11/15/12, 8:01 PM
#6

#5 Har du kollat på Jotex? Vilken stil gillar du?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Fjäril
11/15/12, 8:51 PM
#7

Kul - och bra tråd :) Ingen är perfekt och gnälla måste vi få göra. Nu ska jag äta lite god mat. Trevlig kväll!

Sajtvärd på Övernaturligt

Bufflan
11/15/12, 9:23 PM
#8

Det enda jag kan gnälla över är min idioti, göra crepes och rulla varma pannkakor var nog en ganska idiotisk idé. :S

grodprinsessa
11/15/12, 10:11 PM
#9

Då vill jag klaga på min otur =( När tusan ska det ta slut egentligen. Och jag är så frustrerad på mig själv att jag inte kan prestera på topp och ha mig.. jag hatar min hjärnskakning som är tydligen "illa" och jag blir frustrerad på att alla är så förstående för jag är inte förstående alls JAG VILL FUNKA SOM VANLIGT!!!!

Och över att distanskursen jag vill plugga har seminarier man måste gå på och jag ka ninte bara dra till malmö =(

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

nettipletti
11/15/12, 10:44 PM
#10

Vilken bra tråd, för visst måste vi få gnälla ibland… Jag har nyligen lagt in en annan tråd om vad jag skulle kunna söka för annat jobb… För DET måste jag gnälla på, tycker det blivit så hemskt… Har alltid trivts så bra med mitt jobb, men politiker, ekonomi m.m. sätter hela tiden press… NU vill jag sätta ner foten rejält i o m att jag söker nytt jobb… Men vad??

Positiva jag har tynat bort sakta men säkert :(

lenjon1
11/15/12, 11:02 PM
#11

Jag gick ur facebook för jag tyckte det gnälldes för mycket….först sorterade jag bort en faslig massa "vänner", vilket är ett jädrans sjå…sen kom jag på att varför ska jag ha det? Kontot är vilande, så en dag kanske

Allt ska ju idag hittas och gillas på face…

Jag får hem min snart 17 åriga son till helgen och det ska bli hur mysigt som helst. Min dotter och jag ska gå och se twiliight på lördag och det ser jag också fram emot…annars en lugn helg som väntar

Må gott vänner

Kram

pia69
11/16/12, 5:31 PM
#12

Visst har man tappat stinget men de är skönt att se att man inte är ensamFlört

Nu har man landat efter jobbet och de är sköönt att ha en helg framför sej..Ska bara bestämma vilket Måste man ska ta tag i..

#6 Älskar Jotex men inte min Ekonomi,därför spanar jag på Tradera..Älskar Gammel stil med Tomtar Skrattande

#10 Jag vill också hitta ett nytt Jobb men vad???

#11 Håller med om allt ska gillas på FB och jag har märkt en del falskhet med,tyvärr..

#Fy vad jobbigt för dej..Visst är de jobbigt med "förstående" människor ibland..

#8 Du får gärna skicka några crepes hit

#7 Visst är de så

Bufflan
11/16/12, 5:35 PM
#13

Pia60 jag kan skicka några nästa gång jag lagar dem :) De var åtminstone riktigt goda, dock blir de stekta i smör nästa gång ;)

Annons:
grodprinsessa
11/16/12, 5:59 PM
#14

kan man säga att det är ja… nu fick jag veta att jag måste vänta två veckor till!!! med lägst kapacitet i huvudet innan jag kan få hjälp på sjukhuset… Hur ska det funka med skolan, alla examinationer och praktiken om en vecka?

Facebook har ändå kommit till en punkt att folk är där men inte orkar bry sig längre… aktiviteten har sjunkit väldigt och bara man sluppit alla nedrans spelförfrågningar hade det vart riktigt käckt!

Nu kan det ju bli kul att se reaktionen på Metros lilla notis om att nätskryt är Tecken på en störning.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/154361_10151314910378554_968156857_n.jpg

alltid lika spännande ibland ^^

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

pia69
11/16/12, 6:12 PM
#15

#13 Kan tänka mej att dom blev goda och ännu bättre med riktigt smörGlad

#14 Synd att de inte finns en on/off knapp till hjärnan,de är ju inte lätt att bara stänga av för ett par veckorObestämd Hade man kunnat så hade jag stängt av hjärnan mellan 06.48-16.06Tungan ute

grodprinsessa
11/16/12, 6:18 PM
#16

#15 hade jag kunnat det så hade skolan gått helt åt tusan… försöker i alla fall hänga med på examinationer så jag inte får strul med csn.. plus att jag tycker om att plugga och lära mig så… frustration =P

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

pia69
11/16/12, 8:16 PM
#17

Tittar på repris.. Livet på andra sidan..Åååh va man vill träffa Pehr Glad

#16 Tänkte bara på din vila som du behöver :)

grodprinsessa
11/16/12, 8:44 PM
#18

Pehr var han coolingen som snacka med en häst va? =) Vill också lära mig sånt.

mmm vila… jag försöker… sova, skola sova i skolan och sova lite till, äta, daglig uppdatering för närmsta vännerna och sen sova lite till =P

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

pia69
11/18/12, 7:14 PM
#19

Hej på er :)

Vart tog helgen vägen???Fick iallafall städat torpet och röjt i carporten,man får vara nöjd med de lilla.

grodprinsessa
11/18/12, 7:16 PM
#20

#19 Tjo tjo! Jag kom precis hem från min första seans, en storseans ^^ Spännande var det. =) HUr har din helg varit?

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

Annons:
pia69
11/18/12, 7:42 PM
#21

#20..Va häftigt med seans..Fick du någon kontakt?

Jag skulle också vilja testa de nångångSkrattande

grodprinsessa
11/18/12, 7:46 PM
#22

"21 nee jag fick ingen men min kurskamrat fick och det var sjukt träffsäkert =O Dom var jätteduktiga tycker jag trots att det "bara" var sånna som övade =)

Gör det det är riktigt spännande och kul!

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

Bufflan
11/19/12, 3:32 PM
#23

Eftersom jag tillfälligt har tröttnat på att leta efter betyget så sitter jag nu och hoppas på att min betygskopia dyker upp med posten senast på torsdag. Ska senast fredag be dem på medborgarkontoret att kopiera det och skicka till komvux. Har jag tur så blir jag blivande undersköterska snart :D

pia69
11/20/12, 7:24 PM
#24

#23 Då håller vi tummar för din drömGlad

Jag har klippt och färgat håret idag,de var skönt att bli ompyssladGlad

Snart är halva veckan gjord..Skööönt!!!

Upp till toppen
Annons: