Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 8064 ggr
Fjäril
11/7/12, 12:33 PM

Välkommen nya medlemmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen hit till oss!

Här på Övernaturligt utbyter vi tankar och erfarenheter kring allt som har med andligheten att göra.

Tveka inte till att starta en egen tråd.

Det vore jätteroligt om du lämnade ett avtryck och en presentation om dig själv.

Vi har samlat lite tips under "Hjälptråden" som du också finner i menyn. Kika där så kanske du hittar lite svar på eventuella funderingar.

Glad

/Fjäril med medarbetare

Tidigare tråd här:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f3013dfd4ebea179c003234-valkommen-nya-medlemmar?discussions-1

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Rillzee
11/14/12, 10:29 AM
#7

Halluu:) Ville bara hälsa till er alla , Ny medlem här:). Finns mycket intressant läsning på denna sajt.

Amandla
11/14/12, 1:55 PM
#8

Välkommen hit Rillzee! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
11/14/12, 2:44 PM
#9

Välkomen hit till oss :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[Ravenna]
11/18/12, 4:36 PM
#10

Hej allesammans, jag kallar mig Ravenna men heter egentligen Åsa.

Jag är healer och häxa. Det är inte bara ett sätt att leva för mig, utan det tillhör också vad jag gör för att hjälpa mig själv, min familj och andra (jag tar alltså emot klienter).

Jag gillar att möta människor och samtala med andra om sånt som hör livet till, så det är kul att vara här. :-)

Amandla
11/18/12, 5:06 PM
#11

Välkommen hit Ravenna! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Ravenna]
11/18/12, 5:19 PM
#12

Tackar, tackar! Glad

Fjäril
11/18/12, 7:34 PM
#13

Välkommen till oss Ravenna :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
[Ravenna]
11/19/12, 1:18 PM
#14

Tack Fjäril. :-)

Magi-cat
11/19/12, 4:56 PM
#15

Hej Ravenna! Kul att du är här! Skrattande

Varmt välkommen!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Ravenna]
11/19/12, 6:53 PM
#16

Tack så mycket! Glad

KaosPrinsessa
11/19/12, 11:59 PM
#17

Tja!
Blev medlem idag. Vet inte rikgit vad jag ska skriva, men jag är iaf 25 år och bor i Stockholm men är uppvuxen i Jämtland. Det övernaturliga är ett av mina tre stora intressen.

Magi-cat
11/20/12, 10:31 AM
#18

Välkommen hit KaosPrinsessa! (Kul nick-namn!) Skrattande


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
11/20/12, 10:36 AM
#19

Välkommen till oss, KaosPrinsessa Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

KaosPrinsessa
11/20/12, 12:25 PM
#20

Tack ^^
Var en kompis som döpte mig till KaosPrinsessa för att hon tycker jag är som en sagoprinsessa, fast helt i kaos :P

Annons:
alisvolatpropriis
11/20/12, 11:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Hej Allihopa!

Fantastisk sida, härligt att vara här bland likasinnade!

Har nu gjort en liten kort presentation om mig själv, så för er som är intresserade och nyfikna är det bara att ta en titt!

På min lediga tid vägleder jag med hjälp av Tarot och pendel, då jag själv har funnit många svar som hjälpt mig framåt i livet.

Lycka är att hjälpa andra! /Alis Volat Propriis - Dragonfly

Magi-cat
11/21/12, 8:41 AM
#22

Välkommen hit! #21! Vilken vacker bild! Skrattande


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
11/21/12, 8:45 AM
#23

Välkommen alisvolatpropriis Glad

Trevlig presentation du har!

Sajtvärd på Övernaturligt

alisvolatpropriis
11/22/12, 4:58 AM
#24

Tack, Magi-cat & Fjäril! Kyss

mcclane
11/22/12, 11:42 AM
#25

Hej! Jag är ny här! Jag heter Jeanette och är andlig men kan ej prata med dom från andra sidan fast jag vill.

[villhasvar]
11/26/12, 9:59 PM
#26

Hej jag är en ung tjej som har sett lite under åren som jag trots min stenhårda tro på fakta inte kan förklara. Jag har accepterat att det inte går att förklara vetenskapligt. Jag är dock inte helt övertygad om att övernaturligt är rätt vinkel på detta. Jag kanske är inne på helt fel linje men när det är så många som upplever liknande saker är det väl för enkelt att påstå att hjärnan spelar en ett spratt…

Fjäril
11/27/12, 8:25 AM
#27

Välkomna hit mcclane och villhasvar :)!

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
hubbeliten
11/28/12, 8:41 AM
#28

Hej ! jag heter Car-Gustav men kallas Hubbe och bor i Åmål .

Jag är 52år, gift och har 3 barn som är vuxna och flugit ur boet

Mitt stora intresse är det andliga

Kommer att skriva litemer om mej lite senare

MVH Hubbeliten

LovelyNr1
11/30/12, 8:24 AM
#29

Hej! Ny här! Hittade sidan när jag googlade runt och sökte information!

Jag vet inte själv om jag har det i mig, har väl aldrig haft tiden att verkligen utforska! Men jag är uppväxt med en mamma som har förmågan! Någon enstaka gång har hon gett mig små Tecken på vad som ska ske!

Har stor respekt för allt inom denna värld!

Och mitt intresser för det andliga har alltid varit stort!

Mvh LovelyNr1

Magi-cat
11/30/12, 9:03 AM
#30

välkommenGlad


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
11/30/12, 10:10 AM
#31

Välkomna hit, hubbeliten och LovelyNr1 Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Leva.Anita
12/1/12, 12:19 AM
#32

Hej jag är ny här och har inte hunnit skriva någon presentation av mig själv på min sida ännu men lite kort är jag ett insomnat medium och healer som gärna lägger tarot och har även ett trollbord som jag ska bekanta mig med.

Leva.Anita

Magi-cat
12/1/12, 8:39 AM
#33

Välkommen hit Leva.Anita! Skrattande


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[daytona]
12/19/12, 10:52 PM
#34

Hej

Marie heter jag, bor i söderhamn med gubbe o lite djur på gården.

Tycker det är jätteintressant med det andliga, men har inte förmågan själv. Men älskar att läsa trådarna här. Så spännande! :)

Ha en underbar jul alla här

Kram

/marie

Annons:
Fjäril
12/20/12, 8:24 AM
#35

Välkomna hit Leva.Anita och Marie :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Blodfot
12/24/12, 9:45 AM
#36

hej,  jag har läst lite här och tycket det nu är dags att presentera mig!

Jag är en 15 årig tjej som har kontakt med andar, har just nu mins två som behöver komma till andra sidan, svårt att förklara hur osv… behöver ni lite tips men vill inte ta det så omvärden ser? pm mig! Har vissa hjälpmedel man kan använda, för att få det lungnare hemma.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Magi-cat
12/24/12, 10:45 AM
#37

Varmt välkommen blodfot


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
12/24/12, 11:27 AM
#38

Välkommen hit, Blodfot Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Blodfot
12/24/12, 12:04 PM
#39

tack! känner mig hemma här! Vill ni att jag ska skriva mina tips i en tråd så säg tillGlad

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

jonu0001
1/4/13, 10:38 AM
#40

Hej! jag är mycket intresserad av det spirituella och är ny medlem sedan idag, jag har spått mig flera ggr, inte alltid till belåtenhet, men med respekt för dem som arbetar med detta, finns mycket trovärdig men även mycket lurendrejeri därute, jag har en stark intuition som jag hittills valt att inte utveckla av olika orsaker, kanske får jag tankar och perspektiv genom detta forum. Mvh Johanna

Amandla
1/4/13, 2:44 PM
#41

Välkommen Johanna! Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Miss Lemuria]
1/4/13, 3:16 PM
#42

Hej!

Tittar in och säger hej… Jag är en medelålders västkustkvinna, medlem sedan några dagar, som under det senaste åren har börjat att fördjupa min kontakt med andevärlden.Kontakten har funnits sedan jag var barn, men först nu jobbar jag medvetet på att  bättre se och höra och kommunicera med allt som omger mig.

Har en fot i den akademiska världen och en i den andliga.

Hoppas på spännande samtal här.

Fjäril
1/4/13, 3:23 PM
#43

Välkomna Johanna och Miss Lemuria! Ni finner säkert intressanta diskussioner/trådar - om inte annat kan ni skapa era egna också :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
1/4/13, 3:45 PM
#44

Välkomna jonu0001 och Miss Lemuria!Glad


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

HeleneTo
1/5/13, 8:30 PM
#45

Hej!
Har precis hittat detta underbara forum och här finns ju precis allt man kan önska sig Skrattande
Jag heter Heléne och är 36 år.
Bor med mina barn och min katt.
Hoppas att jag kommer att få mycket trevlig läsning och ev hjälp med div saker.
Själv kan jag tyvärr inte hjälpa andra på det mediala planet… Jag är för chicken fast jag vet att jag "kan". Men aja, alla är olika och det är ju tur det!
Allt ljus till er!

Magi-cat
1/9/13, 10:55 AM
#46

välkommen Helene!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Timmorn
1/13/13, 6:44 PM
#47

Heter Josefine och tror jag alltid känt av andar, och vad som är rätt att göra men mer specifika händelser kommer jag ihåg från när jag var 8, 15 och uppåt.

När jag var cirka 8 så började jag få vara ensam hemma, kan ha varit lite älde men ungefär där. Och fönster och dörrar var öppna som inte skulle vara det även fast det bara var jag hemma etc.

När jag var 15 så flyttade jag ut till ett eget hus, vi har 2 hus på samma tomt. Och ända sedan jag flyttade in så kände jag av en ande, en man som ville hålla lite koll på huset och mig, som jag sedan hjälpte vidare.

Vaknat av att det satt en dam på min säng och pratade med mig. Vet att det måste vara en släkting och jag har väl en aning om vem det var även fast jag inte är 100.

Jag har kunnat prata och få fram ett namn på en dam i min mormors lägenhet, tydligen med exakt samma namn som mormors mormor ;P
Jag hade ingen aning om vad min mormors mormor hette.

Jag har alltid gått min egen väg och varit väldigt säker när jag var yngre på vad jag skulle göra. Gick jag emot det som jag kände var rätt så hände dåliga saker. Idag är jag tvärsäker på att det var min/mina medhjälpare som hjälpte till.

Än så länge har jag inte gjort något särskilt med mina krafter, är bra på att stänga in mig i en bubbla så att de inte kan störa förrän jag vill hjälpa till med något. Men det kommer så småningom. Är lite sugen på att köpa en tarotlek bara för att se om krafterna utvecklas av det hela.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Magi-cat
1/13/13, 7:50 PM
#48

Välkommen hit Timmorn!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Fjäril
1/13/13, 8:07 PM
#49

Välkomna hit HeleneTo och Timmorn Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kattuggla]
1/14/13, 10:16 AM
#50

Hej!

Ville bara säga att jag är tacksam för att ni skapat denna sida för oss som är lite "annorlunda" av oss. Äntligen kan jag förstå hur det andliga fungerar inklusive mig själv! Flört Har varit inne här och kollat lite under en längre tid och hittat er som också intresserar er för det andliga och er utveckling. Superkul!

Fjäril
1/14/13, 10:39 AM
#51

#50

Hej Kattuggla,

Ja sajten blir ju till vad den är tillsammans med alla medlemmar Glad Så tack till er!

Annorlunda vet jag inte, utan mer naturligt Flört

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
1/14/13, 11:54 AM
#52

Välkommen Kattuggla!

Vilket trevligt namn!Skrattande


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Kattuggla]
1/14/13, 12:58 PM
#53

Tack!

Ja, namnet kommer av att jag har katt och en uggla utanför huset (kattuggla). Enligt mitt drömlexikon handlar även ugglan om personlig utveckling som jag är mycket intresserad av. Skrattande

Magi-cat
1/14/13, 1:40 PM
#54

#53 Jag gillar också katter och ugglor. Skrattande (en gång höll jag i en desorienterad kattugla som strandat på marken. Mjuk och go'. Rätt häftigt.) Än en gång: välkommen hit!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

baradenjagär
1/15/13, 4:23 AM
#55

Hej! Här kommer en presentation av mig! Glad

Jag heter Jenny och är 39 år och har två härliga barn!

Jag är inte en helt ny medlem men har inte varit så aktiv tidigare. Men nu är jag här igen och läser alla intressanta inlägg och artiklar. Jag har alltid dragits till det övernaturliga sen barnsben. Jag har en stark intution och kan känna av saker och stämningar och ibland få föraningar som slår in, men har aldrig sett något. Skulle gärna vilja utveckla mig mer. Härligt att träffa likasinnade!!

kram från mig! Glad

Annons:
Fjäril
1/15/13, 8:04 AM
#56

Hej baradenjagär och välkommen till oss Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

[SnowMaiden]
1/18/13, 9:33 PM
#57

ja mig känner ni igen sen förut.

bara det att jag var inte längre skymningsaga.

Så jag gick ur för att snabbt komma tillbaka som uppgraderad Snowmaiden. Snowmaiden passar mig mer nu när allt ställer om sig för mig.

Jag lever i skåneland och kan och vet lite allmänt om allt. Vet lite om mycket så att säga.

Så hej igen

Fjäril
1/19/13, 9:38 AM
#58

Välkommen (tillbaka) SnowMaiden :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
1/19/13, 9:44 AM
#59

Säger också välkommen igen! Glad


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amandla
1/19/13, 3:42 PM
#60

Välkommen tillbaka! Kyss


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sameli
1/19/13, 8:51 PM
#61

Hej, Jag har hamnat på denna sida några ggr då jag har haft funderingar kring det andliga och hoppas på att få fler svar som medlem. Varma hälsningar :)

"Man måste ge lite mer än man tar"

Fjäril
1/19/13, 9:01 PM
#62

Hej Sameli och välkommen Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
vatteneld
1/25/13, 8:06 AM
#63

Hej.

Jag blev medlem förra året men har nog inte presenterat mig. Jag är Veronica och jag jobbar med människor och läser medecin. Jag är mycket intresserad av healing, reiki och söker samtidigt svar på alla de frågor jag har om min egen och mina barns andlighet. Jag har fått veta av ett medium att  mina döttrar står i stark kontakt uppåt. Jag har sett min dotters följeslagare och känner ofta en närhet, att det finns någon där precis bredvid mig. Jag har under senare år upptäkt något hos mig själv som jag vet fanns där när jag var barn men som jag trodde jag förlorade på vägen. Jag ser det i mina döttrar också och vill hjälpa dom att våga följa den väg som för mig blev "förbjuden"…

Varma hälsningar <3

Fjäril
1/25/13, 8:57 AM
#64

Välkommen hit till oss vatteneld Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
1/26/13, 8:55 AM
#65

Välkommen vatteneld! Glad


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

TezzD
2/13/13, 6:01 PM
#66

ville bara säga HEJ! jag är ny här :) och det är så skönt att ha hittat en tråd/forum där man verkligen kan läsa och dela med sig av ALLT! 
Jag har många förmågor men gömmer dom väl, är nyfiken på medialitet, aura, spiritualism, andar osv osv. 
Kortfattat om mig, öppen för det mesta inom andevärlden :)
Har många frågor och kommer säkerligen att vara "en sån där jobbig jäkel som bara ställer jobbiga frågor" hela tiden hahaha

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Magi-cat
2/13/13, 6:05 PM
#67

Det låter bra det, Rosalee. 

Välkommen hit!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

TezzD
2/13/13, 7:43 PM
#68

Tack :D

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Fjäril
2/14/13, 10:03 AM
#69

Välkommen till oss Rosalee 

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
TezzD
2/14/13, 10:10 AM
#70

tack Fjäril/Jennie :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Demonen
3/6/13, 2:55 AM
#71

Hej alla.

Jag har varit medlem på iFokus i flera år, men har varit inaktiv.  Min fru, Rita-S, däremot, är jätteaktiv.
Nu försöker hon dra in mig på iFokus, så jag kollar lite runt efter grejer som intresserar mig.

Jag är norrbagge, så ni får ursäkta min något konstiga svenska!

Om mig..?  Jag är datornörd och skeptisk mystiker.  Bara för att det finns väldigt mycket mellan himmel och jord vi inte kan mäta (än?) så betyder inte det att det inte finns lustigkurrar som bara vill lura folk på pengar.  Jag tror häller inte på något bara för att ett spöke säger att det är så. Även om det kom från andra sidan kan det fortfarande vara fel, missuppfattat, lögn eller whatever.

Så jah, troende skeptisk?  Skeptiskt troende?

Hur som helst så var jag ungefär 10-11 år innan jag fattade att inte alla kan känna av och se alt som händer ikring oss.  Det var mest naturliga sak i värden för mig.

Jag försöker att inte låta det styra mig, och är mycket kritiskt till det hela.

Fjäril
3/6/13, 7:46 AM
#72

#71 Hej och välkommen hit! Det är bra att vara skeptisk tycker jag, det med en gnutta sunt förnuft :) Välkommen!

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
3/6/13, 7:49 AM
#73

Hej Demonen, välkommen hit!🙂Roligt att du också blir medlem här, som din fru! 

Bry dig inte om att försöka sätta etiketter, jag menar om du "är" det ena eller det andra. Ta det bara som det kommer.🙂(Det är bara bra att vara undrande och avvaktande, vad det än är.)

Hoppas du kommer att trivas! (Och din svenska är mycket bra, så ha inga bekymmer för det!)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Illusion
3/14/13, 7:20 PM
#74

Hej! Jag har varit här runt en månad nu och har en fråga, jag kan inte fixa en presentations bild, hur gör man :-/ jag har en stor bild men kan inte få fram inställningar till att fixa den lilla bilden. Tack på förhand!/illusion


☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
3/14/13, 9:25 PM
#75

Hej Illlusion - nu verkar det fungera? 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Illusion
3/14/13, 9:57 PM
#76

Hehe ja jag hittade det precis efter att jag hade skrivit det, önskar det gick att ta bort inlägg härinne :p


☮ and ❤ among each other ✿

Annons:
Magi-cat
3/14/13, 10:06 PM
#77

Fin bild, illusion! 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Illusion
3/14/13, 10:38 PM
#78

Tackar tackar magi-cat :) den representerar mycket som jag gillar. Du har med en väldigt fin bild, jag bara älskar katter!


☮ and ❤ among each other ✿

Miisala
3/19/13, 11:26 PM
#79

Jag gick just med & nu känner jag mig lite ställd. Jag var helt tom på tankar när jag skrev in alias & lösen. 

Motstridiga känslor gentemot mig själv & de egenskaper som gör mig "så klok att jag undrar vem du är ibland". Direktciterat av en vän som jag inte känt länge, men ändå har en speciell samhörighet med.

Jag är skeptisk till det mesta, men samtidigt kan jag inte avfärda mina känslor & upplevelser. Jag talar helst inte högt om mina tankar kring det övernaturliga, delvis för att jag själv har svårt att acceptera något så abstrakt.

Förlåt om jag svamlar så osammanhängande. Jag söker svar, men vet inte frågan.

TezzD
3/20/13, 8:04 AM
#80

Välkommenm Miisala

Jag kan hjälpa dig med att eftersom du tagit steget och gått med här så vet du innerst vad du tror på 👍 nu gäller det bara att utveckla det och få mer kunskap, oftast så är det ovissheten och okunskap som ger oss rädsla och skepticism.

Det försvinner snart 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Fjäril
3/20/13, 8:19 AM
#81

Välkommen Miisala, Lite skepticism finns inom oss alla och det är bra att man reflekterar över situationer och är medveten om den "mänskliga faktorn", att allt som händer inte är "övernaturligt" :) Rosalee har gett dig fina tankar. Välkommen!

Sajtvärd på Övernaturligt

Illusion
3/20/13, 9:02 AM
#82

Miisala; jag var med väldigt skeptisk när jag loggade in här, men jag lät inte det ta överhand mitt intresse (det andliga) och nu blir jag bara överbevisad hela tiden att det andliga finns och har t.o.m lagt ner en massa pengar på en bok, det är nu det magiska sker. Hoppas du kommer trivas här. Mvh


☮ and ❤ among each other ✿

Miisala
3/21/13, 7:20 PM
#83

Tack för det varma välkomnandet. All hjälp & nybörjartips tas tacksamt emot. Jag är dålig på att förklara saker, men inte känslor. Ska jag ställa en fråga eller prata om något specifikt, ja då halkar jag in på 50 sidospår. Har läst att det finns kurser, men jag känner mer för något åt mentor/guide-hållet, just för den mer nära & lite familjära kontakten. Finns det något sånt?

Känner mig som ett barn med 1000 frågor. Bare with me :)

Annons:
[Hadla]
3/22/13, 2:13 PM
#84

Säger hej igen då. Hette "Happyfeature" här tidigare, men bytte namn för att jag tyckte det var för långt. 

Har varit inaktiv ett tag men ska försöka kika runt och se vad jag missat.

Ha det bra alla ÖN:are 🙂

Fjäril
3/22/13, 4:45 PM
#85

Hej Hadla och välkommen tillbaka :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[Hadla]
3/23/13, 3:02 PM
#86

# 85 Tack så mycket 🙂

J-Artur-K
3/24/13, 9:13 PM
#87

Miisala Välkommen 🙂 Säger som Fjäril. Rosalee gav dig fina tankar 🙂 Lita på dina känslor och inre röst så kommer du nog utveckla dig 🙂 Och du kan kolla här på sidan om olika saker som du kanse kan få svar på några av dina frågor du har. Och var inte rädd för att fråga något du undrar över. Du kommer nog trivas bra här 🙂

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

Sussen
4/6/13, 10:05 PM
#88

Hej! Jag är ny medlem och halkade in här när jag googlade och sökte på skyddsängel 🙂. Jag är intresserad av allt som har med det övernaturliga, mediala att göra - en sökare! Kände att här kan man säkert hitta svar på många frågor och träffa likasinnade!

Just nu surfar jag runt och försöker lära mig hur allt funkar 🙂.

Amandla
4/6/13, 10:30 PM
#89

Välkommen Sussen! Här finns mängder med kunskap både bland medlemmarna och i "forumbanken" dvs alla trådar. 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
4/6/13, 10:32 PM
#90

Välkommen Sussen! Du kommer säkert finna det du söker, samt lära dig om alla funktioner. Vi finns tillhands vid frågor också :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Illusion
4/6/13, 11:11 PM
#91

Oops fjäril jag råkade trycka på anmäl knappen på ett inlägg här inne jag ber hemskt mycket om ursäkt jag har precis fått inside och har touch telefon :-/ det borde finnas en knapp där man kan trycka på en "vill du verkligen anmäla detta?" *suck* jag är en klant


☮ and ❤ among each other ✿

Amandla
4/6/13, 11:13 PM
#92

#91 Ingen fara, du råkar inte ta bort något inlägg på egen hand, det krävs fler anmälningar för det. Vi kollar ofta om något inlägg röstats bort, finns det ingen anledning till det som vi kan se så lägger vi ut det igen. 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Illusion
4/6/13, 11:21 PM
#93

*phu* vad bra :-) för med denna telefon kommer det nog hända flera gånger, ska jag säga till varje gång det händer eller kan jag bara lugn?


☮ and ❤ among each other ✿

Amandla
4/6/13, 11:25 PM
#94

Du kan vara lugn 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
J-Artur-K
4/7/13, 9:11 PM
#95

#88 Välkommen Sussen 🙂 Du kommer nog trivas här tror jag. Härligt folk här tycker jag själv 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Ögat]
4/14/13, 1:33 PM
#96

Hejsan säger jag då. Är en nygammal medlem här =) Jag hamnade på lite villovägar ett tag men är nu tillbax med ett annat nick, ville förnya mig lite =)

J-Artur-K
4/14/13, 2:44 PM
#97

#96 Välkommen tillbaks 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[Ögat]
4/14/13, 3:39 PM
#98

=) Tack Milky

GhostHunterGbg
4/14/13, 5:16 PM
#99

Tack ska ni ha

Fjäril
4/14/13, 8:00 PM
#100

Välkommna hit Ögat och GhostHunterGbg 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

[Ögat]
4/14/13, 9:06 PM
#101

Tack Fjäril =)

sunkan80
4/18/13, 5:29 PM
#102

Hej jag heter Mona och är ny här. Jag är mycket intresserad av det övernaturliga. Kanske jag kan få mina drömmar tydda här? Återkommer med mina drömmar eller upplevelser. Ha en fin dag😘

J-Artur-K
4/18/13, 6:51 PM
#103

Välkommen , Mona 🙂

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
4/18/13, 8:56 PM
#104

Välkommen hit Mona. Du får gärna skriva om dina drömmar 👍

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
virpa
4/19/13, 10:02 AM
#105

//länk borttagen pga otillåten reklam, se sajtens regler//amandla

HästMunken22
4/25/13, 8:29 PM
#106

Hej!

Mitt riktiga namn behöver ni inte bry er om(haha), men alla kallar mig för Munken. Jag älskar djur av alla slag men mest hästar, kaniner och hundar. Jag har 1 kanin, 1 hund och en medryttarhäst. Jag bor i Skåneland.

Ända sen jag var liten har jag haft god hand med djur och fått dem att lyda mig, lösa problem osv. Då förstod jag inte det, men jag kommunicerade med djuren via telepati och nu är jag djurkommunikatör. Jag tror även på det andliga.

Oj vad långt det blev…

Elauren
5/25/13, 6:49 PM
#108

Halloj! :)

Jag har tittat runt på den här sidan ett tag anonymt nu, men bestämde mig efter att tag att bli medlem. Jag är 18 år, och har naturlig fallenhet för medialitet, vilket jag har jobbat på (både frivilligt och inte) sedan jag var.. Mycket yngre. Jag kan dock inte komma bort i från mitt intresse att lära mig mer, även om jag inte vill ta tag i det till en större nivå. Det räcker gott och väl som något jag är nyfiken över, än något jag håller på med. 

Jag är såklart oerfaren, men det är mycket intressant att läsa om! :) 

Kram!

Lojsan15
12/14/19, 6:55 PM
#109

Hej! Är 16 om 4 dagar och är väldigt ny på detta. Har dock haft intresse och lite erfarenhet av energier o healing sen barnsben. Jag har nyss börjat med tarotkort då jag fick det i present av min mamma :D skulle jätte gärna vilja ha tips om hur jag kommer igång med tarotkort m.m.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: