Annons:
Etikettvideoklipp
Läst 1075 ggr
J-Artur-K
9/15/12, 8:18 PM

Floriade I Venlo -Trädgårdsmässa

Detta är ett videoklipp jag har gjort själv från när jag var på Floriade i Holland detta år. Som är värdens största trädgård mässa på 67 hektar. Den är vart 10:e år och är väldigt härlig miljö där med alla möjliga olika växter och dammar med fiskar. Så jag har användt bilder som jag har tagit därifrån och gjort en video med härlig musik som är avslapnande och om ni gillar trädgård så lär videon vara ännu mer rolig att se. Glad

http://www.youtube.com/watch?v=qxtMeju1XBs&feature=plcp

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Fjäril
9/15/12, 8:52 PM
#1

Å tack Milky, vilken fin video. Musiken påminner mig (även om det är Nothing Else Mathers) om en låt jag brukade lyssna på med Return (vet inte om de är så kända). Fantastiskt! Natur, blommor, träd, gräs, ja allt sådant får vår själ att må som bäst. Det är via Moder Jord vi får all kraft vi behöver. Tack som delar med dig till oss andra!

Sajtvärd på Övernaturligt

J-Artur-K
9/15/12, 9:11 PM
#2

Ja det är en härlig video tycker jag faktiskt, =)

Jo Return känner man till dom är en härlig grupp , Bye bye Jhonny är ju en klassiker och jag undrar om du tänker på låten Friends will be friends som påminer lite gran om Nothing else mathers i min video Glad

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
9/15/12, 9:21 PM
#3

#2 Jag tänkte på Bye Bye Jhonny, precis. Det var en av mina favoriter när jag var yngre :)

Sajtvärd på Övernaturligt

J-Artur-K
9/15/12, 9:27 PM
#4

Ja bye bye jhonny är härlig låt. den är ju bra än idag fast jag lyssnar mycket på gammal musik. Är mer naturlig inlevelse när dom sjunger för i tiden nu är det pengarna som talar haha

Musiken i videon är från gatumusikanter i Venlo så jag köppte deras skivor dom hade för annar hade jag aldrig kunnat höra deras musik igen. Dom spelade mycket abba låtar ,

Ny dag nya möjligheter

[Kottschejk]
9/27/12, 3:02 PM
#5

Många Tack för fick se videon, härliga fina bilder & skön musik.

Verkligen sånt som lättar upp nu när dagarna börjar bli lite regniga & mörka.

Nothing else mathers, inte dumt låtval i lite annorlunda version.

Trevligt Glad

J-Artur-K
10/9/12, 3:36 PM
#6

Ja jag gillar den versionen passade in bra Skrattande

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Upp till toppen
Annons: