Annons:
Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 1266 ggr
samevall
2012-07-28 19:45

Seanser (sittningar)

Hej:)

Jag undrar om det finns några stor seanser eller sittningar (vet inte riktigt vad dom kallas) nu framöver i Skåne , helat Hbg hållet.

Och om det finns hemma hos i närheten av samma ställe. Är lite sugen på att ordna en sådan hemma men några st.

Mvh

Annons:
tarotlasse
2012-07-28 21:38
#1

hej på dig vi på Egna Steg i HBG arrangerar stor seanser i HBG  vi finns i södra HBG och på Högasten.

Vi har även  samarbete med Spiritualistiska sällskapet i våra lokaler som också anordnar seanser och andar aktiviteter varje torsdag  året runt.

Dom annoserar även i förenings kontakten i den lokala dagstidningen varje vecka.

När det gäller hemma seanser Så både jag själv och flera av våra elever och säkerligen andra medium i HBG området gör detta.

Jag har också privat sittningar i HBG men kan även rekomendera flera av våra elever som är jätte duktiga i HBG trakten.

Maila mig så kan du få tips få ett flertal namn i HBG trakten som gör hemma hos seanser och  privat sittningar.

Lasse

samevall
2012-08-01 22:17
#2
Amandla
2012-08-01 22:25
#3

#2 ? Hur lyckades du få iväg ett tomt inlägg? Cool *nyfiken* Om jag råkar trycka på "publicera kommentar" utan att jag skrivit något så händer ingenting…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
samevall
2012-08-01 22:30
#4

Tja du…visste inte ens att jag skickade det ;)

Fjäril
2012-08-01 22:43
#5

#3 amandla, om man publicerar ett inlägg (med text) så kan man ta bort texten igen (antagligen ångar man det man skrev) Det är det enda sättet ;)

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
2012-08-01 22:56
#6

Ah, okej!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Upp till toppen
Annons: