Annons:
Etikettmedium
Läst 43758 ggr
Donna71
1/3/12, 5:56 PM

Seriöst medium i Stockholm

Hej!

Jag skulle vilja ha tips på seriösa, duktiga medium i Stockholm. Förut brukade jag gå till ett medium i Växjö som är hur duktig som helst men nu bor jag i Stockholm och behöver tips. Tack på förhand!

/Linda

Annons:
Amandla
1/3/12, 6:12 PM
#1

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Donna71
1/3/12, 6:15 PM
#2

Hej!

Ja jag har gjort det. Det var ju ingen som bor i Stockholm, jag vill ha en sittning, inte ringa till någon. Men tack för svaret Glad

Amandla
1/3/12, 6:35 PM
#3

Okej, då hoppas vi på att du får någon bra rekommendation av någon som vet Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kajo14
1/18/12, 3:59 PM
#4

Kanske de här:

www.katarinamedium.se

www.vitavingar.se

Om det skulle vara något för dig

tarotlasse
1/19/12, 4:02 PM
#5

Hej här får du en länk på en sida som har en lista på medium över hela landet  men vilka som är bra eller inte får du avgöra själv.

http://www.oppnaspiritualister.se/links/link_mediumen.htm

Lasse

Tuva-C
1/19/12, 11:49 PM
#6

www.enlightening.se www.celestin.se Sen har jag en som jag verkligen kan rekommendera men hon bor tyvärr inte i Stockholm. Fick vägledning via telefonen och det funkade hur bra som helst. :) www.sjalenskraft.net Hoppas att du hittar någon du tycker om!

Annons:
ellejay1977
1/23/14, 12:32 PM
#7

Hej, jag kommer inte in på den där mediumlistan. Får meddelande att jag saknar rättigheter. Hur gör jag? Elle

Amandla
1/23/14, 12:36 PM
#8

#7 Det är för att den här tråden är gammal, mediumlistan är borttagen. Titta istället under "Länkar" som du hittar i den svarta menyraden direkt under sajtens namn. Finns det ingen där som passar så ställ gärna en fråga i ett nytt inlägg. Jag låser här eftersom tråden är inaktuell.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: