Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Medium

Seriöst medium i Stockholm

2012-01-03 17:56 #0 av: Donna71

Hej!

Jag skulle vilja ha tips på seriösa, duktiga medium i Stockholm. Förut brukade jag gå till ett medium i Växjö som är hur duktig som helst men nu bor jag i Stockholm och behöver tips. Tack på förhand!

/Linda

Anmäl
2012-01-03 18:12 #1 av: Amandla

Har du kollat igenom vår mediumlista? http://overnaturligt.ifokus.se/articles/4e2a7db188f4721082007503-nya-mediumlistan#articles-1

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-01-03 18:15 #2 av: Donna71

Hej!

Ja jag har gjort det. Det var ju ingen som bor i Stockholm, jag vill ha en sittning, inte ringa till någon. Men tack för svaret Glad

Anmäl
2012-01-03 18:35 #3 av: Amandla

Okej, då hoppas vi på att du får någon bra rekommendation av någon som vet Flört

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2012-01-18 15:59 #4 av: Kajo14

Kanske de här:

www.katarinamedium.se

www.vitavingar.se

Om det skulle vara något för dig

Anmäl
2012-01-19 16:02 #5 av: tarotlasse

Hej här får du en länk på en sida som har en lista på medium över hela landet  men vilka som är bra eller inte får du avgöra själv.

http://www.oppnaspiritualister.se/links/link_mediumen.htm

Lasse

Anmäl
2012-01-19 23:49 #6 av: Tuva-C

www.enlightening.se

www.celestin.se

Sen har jag en som jag verkligen kan rekommendera men hon bor tyvärr inte i Stockholm. Fick vägledning via telefonen och det funkade hur bra som helst. :) www.sjalenskraft.net

Hoppas att du hittar någon du tycker om!

Anmäl
2014-01-23 12:32 #7 av: ellejay1977

Hej, jag kommer inte in på den där mediumlistan. Får meddelande att jag saknar rättigheter. Hur gör jag?
Elle

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.