Annons:
Etiketteruforymden
Läst 5096 ggr
[marion69]
11/26/11, 9:42 AM

creepy video

Vad tycker ni om denna video?

Själv tycker jag den är lite creepy, det låter så trovärdigt.

Detta är alltså en intervju via radio, med en fd area51 anställd.

Annons:
Snakebiite
11/26/11, 12:21 PM
#1

Om den nu e sann så tror inte jag att killen som ringde in lever idag.

[marion69]
11/26/11, 12:25 PM
#2

#1 Ja, det kan jag nog hålla med om. Han säger ju också… I dont have much time left. .vad han nu menade med det.

Snakebiite
11/26/11, 1:31 PM
#3

Undra  vad dem gör med folk som inte vill jobba på area 51 längre? om det nu e så sekretess belagt o allting

[NeferNefer]
11/26/11, 5:41 PM
#4

Oj, ja… Svårt att säga, om det stämmer hoppas jag att det kommer ut mer info snart.

[Tovab]
12/1/11, 3:44 PM
#5

vad är AREA 51 för nått?

Snakebiite
12/1/11, 4:05 PM
#6

Det är typ en hemlig militärbas någonstans i usa..  kan inte riktigt förklara e inte så insatt men http://sv.wikipedia.org/wiki/Area_51 där står lite =)

Annons:
[zaden]
12/1/11, 5:48 PM
#7

jag förstår inte riktigt.. vad sa mannen? att "utomjordingar" egentligen är varelser från en annan dimension? och att dom har tagit över vissa militära sektioner ?

[marion69]
12/1/11, 11:02 PM
#8

Three-dimensional säger han.. tredimensionella varelser

[cookies]
12/1/11, 11:28 PM
#9

#7 Han säger att utomjordingar har infiltrerat militära baser, och att de vill utrota de "stora civilisationerna" (stora städer) så att de som är kvar blir mer kontrollbara ;)

Har sett denna videon innan, dock ett tag sedan (typ ett år kanske, halvår). Jag vet inte riktigt vad man ska tro om det.. Han låter övertygande..

Hela "Area 51" är väldigt skumt.. Allt började väl med "Roswell incident 1947".. Då de ska ha tagit ett UFO och flera utomjordingar till basen. Jag har även sett på youtube att Obama säger typ "the people isn´t prepared, and can not handle the truth." (inte exakta orden). Sen om det stämmer eller om nån har lekt med ljudet, det är en annan sak.

Men grannar ute i rymden finns någonstans i alla fall, hoppas bara att dom är trevliga =)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[mia-38]
12/3/11, 7:03 PM
#20

cookies..

Jag har PM:at dej.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[cookies]
12/3/11, 7:31 PM
#22
[zaden]
12/4/11, 11:40 AM
#23

Hej gott folk! :) Personligen har jag ingen lust att läsa om sekter/XXX eller vad det nu är på ett forum som ska handla om något annat Övernaturligt. Jag är visserligen ny här men så som jag har uppfattat det är det mer än Okej att vara skeptisk till det övernaturliga vilket väll betyder att alla får uttrycka sina åsikter, eller hur :)? Men i inläggen #12,21 så är det ju något helt annat så som jag ser det. Det är väl inte så jobbigt att respektera en annan forums regler, vill man inte ha "reklam" för andra ämnen så borde man få slippa :). Sen så tror jag absolut inte att du menar något illa :) själv så menar jag absolut inget illa heller och hoppas att du inte missuppfattar mig eller ta illa upp. Så länge vi respekterar varandra och reglerna vare sig det är här eller på något annat forum blir nog alla nöjda :) Vänligen Zaden

Denna kommentar har tagits bort.
Schneekaninchen
12/7/11, 1:02 AM
#25

Videon med den mycket upprörda mannen i radio har cirkulerat pa webben en längre tid. Det finns en annan ni bör se som visar upp ett tal fran en man som jobbade med tunnlar och hamnade i ett slagsmal med stora grey aliens. Intressant nog, tänkte han avslöja mycket mer än vad han gör i denna video, dock när den tiden kom hittades han död i sin lägenhet. De flesta människor som känner till detta fall tror att det var regeringen som mördade honom. Men som vanligt är det en av manga historier som lämnar mycket rum för egna fantasier.

Problemet med detta är att för det första, videokvaliten är alltid fruktandsvärd, sa vad man ska se, eller vad som ska föreställa bevis kan likagärna vara ett error i filmen eller rekvisita som tackvare faktumet att dessa filmer för det mesta är blurriga vilket inte alltid gör det enkelt att se om de är falska eller inte.
Det andra problemet är att det är en arme med kända "falska" screamers som slar ner allt sa fort det blir släppt pa webben. 

Som vanligt är sanningen med största sannorlikhet mittimellan. Det finns manga videos och material om Area 51 och aliens som klart blivit bevisat som fake, dock är jag väldigt säker pa att det finns mycket material som är genuin, och tricket är att utveckla förmagan att kunna utskilja vilket som är vad, vilket saklart är den svaraste biten av allt. Jag personligen trodde aldrig att vi skulle vara de enda i hela universum. Det är nagot som den gamla kyrkan gärna vill fa människor att tro. Jag har t.o.m mött fall där de förnekat dinosariernas existens, trotts att det finns bevis världen över att de en gang vandrat pa jorden.

"Nur wer die Tiefen des Lebens kennt, weiß die Höhen zu schätzen."

helenahi
12/7/11, 7:50 AM
#26

ett fåtals fantasier blir en sanning när det cirkulerat runt, det är inget annat än skrönor…Flört

tro hopp och kärlek...

[Olaf]
12/7/11, 9:46 AM
#27

#26 Om en sanning cirkulerar runt, betyder det automatiskt att det är en skröna? Vet dock inte om jag tror på area51 radio intervjun…den är förvisso ingen skröna, men det kan vara en skådespelare som ringer radiostationen.

#25 Tack för det mycket intressanta YT klippet! Har nu sett föredraget. Kan vara värt och titta på innan man avfärdar det som skröna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: