Annons:
Etiketterbarnungdomandligt
Läst 3064 ggr
Loniie
2011-11-17 20:58

orolig mamma

Har förlorat min dotter och hon var så rädd när hon gick bort och min stora oro som gör att hjärtat slits itu är att jag inte vet om hon har det bra, om hon är rädd. Jag sa alltid till henne att hon inte skulle oroa sej över mamma utan jag var glad om hon var det.

Kan någon se min dotter???

Annons:
Naznaz
2011-11-17 21:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Beklagar din dotters bortgång, men jag har fått känsla av att hon inte är alls rädd är så säker på det.

Kram/Naznaz

[Cleopatra]
2011-11-17 21:41
#2

Hon är i trygghet och önskar att du ska känna dig lugn med det.

Naznaz
2011-11-18 20:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hur är det! GladGladHoppas att du har det bra.

Min bror har gått bort nyligen, jag vet hur det känns.

Kram/Naznaz

[marion69]
2011-11-19 03:39
#4

Hon är mer orolig för dig och din oro! Sluta oroa dig. Hon är där hos dig och du kommer känna av henne först när du slappnat av och inte letar.

Jag har en tendens att fatta mig kort och kan låta "hård" ibland. men det är nog så att hon vill slå hål på din oro och längtan innan hon kan nå dig.

kram

[Noriisen]
2011-11-19 08:30
#5

Beklagar sorgen Rynkar på näsan

Naznaz
2011-11-19 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag håller med marion du kommer känna av henne när du är avslappnadGlad

Kram/Naznaz

Annons:
TheSeacher
2011-11-19 10:57
#7

Nu kommer jag få gråta lite till, få gåshud för hela min hud blir som elektrisk. För hela mitt jag känner dig och din sorg så starkt. Så otroligt starkt.

För det jag upplever, medan tårarna rinner. Sorgens tårar och känsla av övergivenhet.

Mycket handlar om det jag sa i en annan tråd, ni kan tala med henne och berätta att ni älskar henne och att ni aldrig kommer att glömma henne.

Viktigt att ni sörjer. Sörja är nog det svåraste finns. Det finns inget rätt eller fel sätt.

Utan ni två finner eran väg att göra det.

En mening till varför ting händer - Existerar inte alltid, utan på era villkor i eran takt finna acceptans till att det som skett har skett.

Kan säga att min mamma var oxå rädd och orolig när hon gick bort. Även som vuxen, för det går inte förstå vad som kommer att hända. Bett min mamma komma möta din dotter och visa henne att hon inte är ensam. Ser andra som möter upp din dotter. På fotot har din dotter en sorts gloria, som visar kärlek och trygghet. Hon är trygg där hon är nu.

Utan eran resa framöver handlar om, att ta steget mot att släppa greppet om eran dotter. Det enda sättet att göra det på är att sörja.

Det är det svåraste som en individ någonsin kan få uppleva, sörja. Sörja sin dotter, sitt barn, är det som är svåraste och smärtsamaste som finns.

*Sänder kärlek och stöd*

Söker och därav en sökare

Upp till toppen
Annons: