Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 8247 ggr
diddeee
5/24/11, 1:14 PM

Figurer i gammal spegel..?

Har en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Det är så att en god vän till mig har en mor som flyttat på hem. Tanten har en gammal spegel sedan länge som hon har där på hemmet nu, men personalen har reagerat på att de sett figurer, skuggor i spegeln och nu undrar min vän genom mig varför det är så, och är det nåt farligt på nåt vis? Går det att bli kvitt figurerna (hon ska ärva spegeln så småningom men vet inte om hon törs som det är nu). Tack på förhand/Diana

Annons:
[grinda]
5/24/11, 2:50 PM
#1

Med risk för att skrämma upp dig ännu mer så lägger jag in denna bild på en spegel med en spökflicka.

Enligt the Sun så hade ett par som tagit in på ett hotell sett den här flickan stå å gråta i spegeln…de ska ha tagit detta foto men sedan sjappat fort som sjutton och vägrat bo i rummet. Hotellet lät sedan låsa rummet. Sant eller inte…men lite spännnade är det nog allt.

ORY? EMAIL : 

TALKBACK@THE-SUN.CO.UK

Foto borttaget eftersom det bröt mot sajtens Skrivregler, läs copyrightdelen om ni  undrar varför/Amandla

[grinda]
5/24/11, 2:52 PM
#2

Hoppas dock du kan få ett lite mer behjälpligt svar av någon här än mitt inläggOskyldig

[walkinbeauti]
5/24/11, 3:35 PM
#3

Farligt skulle jag inte vilja påstå däremot kan det ju upplevas jobbigt om man inte vet vad man har att göra med.Har under hela min uppväxt fått täcka för speglar och gör än i dag på vissa platser men det är enbart för att jag är mottaglig och tröttnar på att se saker i speglar,ingen rädsla utan är helt enkelt trött på dessa spegelbilder ibland.

Det behöver inte ens röra sig om spegeln i sig utan kan helt enkelt ha att göra med folk som är mottagliga och öppna.Ett ålderdomshem har inrymt många människor som både vart sjuka och dött på plats sånt kan lämna efter sig både restenergier och att någon tidigare boende besöker platsen igen av någon anledning.

Min tanke är att är detta ett problem för den som bor i rummet borde något medium komma dit och känna in och eventuellt avlägsna gammla energiminnen eller låta den andliga komma till tals för väl dom får sagt sitt brukar dom knalla vidare till ljuset där dom hör hemma.

Nu gör jag inte sånt på distans men sök medium i er närhet om ni finner detta jobbigt och obehagligt.Men rädd ska ni inte vara men självklart att se folk i spegel kan vara skrämmande.Ibland jobbar jag även med just spegelbild men då är det på mina vilkor och kommer jag till en plats där jag inte har lust då åker en handuk över och jag får som jag vill,lugn och ro.Glad

Testa med ett medium om detta upprepar sig och ni finner det jobbigt det är bästa lösningen.Sen den som ska ta över denna spegel behöver inte alls uppleva samma sak speciellt om det är platsbundet till hemmet och känsliga personer där uppfattar denna bild.Men även här kan ett  bra medium känna in om det är just den spegeln som drar dessa energier tlll sig.Min fråga bli har detta hänt tidigare med denna spegel eller började det på hemmet? Har inget konstigt upplevts tidigare är det 99% säkerhet att det rör sig om den plats den finns på just nu och inte spegeln i sig.

Hoppas det löser sig för er till det bästa.Allt gott i ljus och kärlek Glad

Grinda Glad men så söt bild,ryser av glädje när jag ser sånt  den var ju för go oavsett om den är äkta eller inte.Görsöt Flört en liten spöktös :-))

Ghosthunter
5/24/11, 6:38 PM
#4

Vad jag har hört så kan speglar öppna upp portaler och dra till sig diverse andeväsen, speciellt om en spegel hänger mot en ytterväggGlad

Man bör heller inte ha 2 stora speglar mitt emot varandra…

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

cookies
5/24/11, 8:18 PM
#5

#4 Jag har inte hört det innan men varför ska man inte ha 2 stora speglar mittemot varandra? (kanske låter tyket men är bara nyfiken Glad)

[grinda]
5/24/11, 8:20 PM
#6

Man vill kanske se hur snyggt man är klädd från andra sidan Tungan ute

Annons:
cookies
5/24/11, 8:21 PM
#7

Hahaha :P

[grinda]
5/24/11, 8:22 PM
#8

FlörtSkrattande

cookies
5/24/11, 8:23 PM
#9

Tippar på att ditt svar (#6) inte var så seriöst grinda? Flört

[grinda]
5/24/11, 8:24 PM
#10

#4 Det där med portaler har jag också hört talas om…spännande!

[grinda]
5/24/11, 8:32 PM
#11

#9 NäääTungan ute

cookies
5/24/11, 8:49 PM
#12

Haha SkrikandesFlört

Luisa
6/12/11, 2:25 PM
#13

jag har två speglar i badrummet som är mittemot varandra men stora är de inte, kan de bli en portal ändå?

Annons:
Sara D
1/10/16, 12:24 PM
#14

*puff* :)

Upp till toppen
Annons: