Annons:
Etiketteruforymden
Läst 9030 ggr
[mia-38]
4/10/11, 7:22 PM

Störtande UFO´s i USA

0FBI: Det störtade tre tefat – i USA

Dokument bekräftar I gamla handlingar från FBI står det att tre tefat störtade i New Mexico. Dokument bekräftar I gamla handlingar från FBI står det att tre tefat störtade i New Mexico. Ett av de släppta ufo-dokumenten. Ett av de släppta ufo-dokumenten. Hemligstämpeln sitter kvar. Hemligstämpeln sitter kvar. Rapport med censurerade namn. Rapport med censurerade namn.

LONDON. Här är beviset som får ufo-jägare att gå i spinn.

Ett FBI-dokument tycks bekräfta att flygande tefat faktiskt störtade i Roswell.

FBI har gjort tusentals gamla dokument tillgängliga för allmänheten på internet, skriver Daily Mail. Bland dem finns ett meddelande från 1950 som väckt intresse bland ufo-entusiaster över hela världen.

En ansvarig agent i Washington, Guy Hottel, tycks bekräfta för FBI:s högsta chef att tre flygande tefat hittats i New Mexico och att kropparna av nio utomjordiska varelser fanns i de störtade rymdfarkosterna.

Tre kroppar

Promemorian har ämnesraden ”Flygande tefat” och Hottel avslöjar att en utredare inom flygvapnet försett en specialagent inom FBI med uppgifterna. Namnen på både utredaren och specialagenten har i det offentliggjorda dokumentet censurerats.

”De var ungefär 15 meter i diameter. I varje fanns tre kroppar av mänsklig form men bara 90 centimeter långa, klädda i fint metalliskt tyg. Varje kropp var lindad på ett sätt som påminner om specialdräkterna som används av höghastighetspiloter eller testflygare”, skriver Hottel om farkosterna.

Tystades ned

Uppgifterna tycks bekräfta den så kallade Roswell-incidenten där flygande tefat ska ha störtat utanför Roswell, New Mexico, sommaren 1947 och som ufo-entusiaster hävdar att den amerikanska regeringen sedan dess försökt tysta ner.

Det nämns inget om vad som ska ha hänt med de påstådda rymdvarelserna, men uppgifterna i FBI-dokumentet lär väcka liv i teorin om att kropparna obducerades på den närliggande militärbasen.

Torbjörn Ek

Annons:
[mia-38]
4/10/11, 7:23 PM
#1

Vad tror ni om detta?
Jag tror fast på det här. Varför skulle vi vara ensamma i hela världen.

Falurven
5/4/11, 8:23 PM
#2

Jag tror absolut på att det finns liv på andra planeter! Vore jäkligt konstigt om vår planet är den enda med liv, bland alla dessa solar, galaxer och hela köret!

Vi är antagligen inte ens ensamma i skrivande stund. Det är vad jag tror!

Människorna tror ju på gud som kom från himmelen. Vad vore mer logiskt än att denna "gud" var en främmande art från rymden?

Det går att tänka, fantisera och drömma hur mycket som helst inom detta ämnet!

En sak är då säker.
Vi är inte ensamma! :D

Mvh Nathalie

Ghosthunter
5/5/11, 9:54 AM
#3

Jag tror helt klart på liv där ute och att dom besöker oss i UFO:n. Jag har själv haft äran att se ett UFO faktiskt!Glad

Intressant tråd. Jag håller på att läsa en gammal bok nu om UFO:n som heter "Flygande tefat och kosmiska rymdskepp". Däri står det att det faktiskt har kraschat ganska många UFO:n….särskillt i USA i början av 1950-taletFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Imasy
5/5/11, 2:10 PM
#4

Vad jag dock alltid har undrat, är varför alla utomjordingar verkar hamna i USA? Och varför ska det vara ett sådant hysch pysch runt detta?

Ghosthunter
5/5/11, 3:40 PM
#5

Imasy - Nej, det är rent statistiskt inte mer utomjordingar i USA än resten av världen.Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

cookies
5/5/11, 4:03 PM
#6

Här vid vänern så kan det allt hända skumma saker ibland Flört

Annons:
nimroda
5/5/11, 7:01 PM
#7

efter mycket svåra ekvationer så har man räknat ut att de ska finnas ca 20 planeter i vår galax med intiligent liv =)

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

Ghosthunter
5/5/11, 7:05 PM
#8

nimroda - ja och tänk då också på hur många galaxer det finnsFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

cookies
5/5/11, 7:05 PM
#9

#7 Du eller någon annan? :)

Hur kan man räkna ut något sådant?! :S :)

nimroda
5/5/11, 7:10 PM
#10

#8 Ja exakt :)

#9  Det är forskare som har räknat ut de. Hihi fråga mig inte hur dem räknat ut de  , för hade jag vetat de hade jag nog inte suttit här =)

Nästan allt som dem vet om Universum har med ekvationer att göra . =)

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

cookies
5/5/11, 7:15 PM
#11

Skulle vilja se dessa ekvationer! :O :)

nimroda
5/5/11, 7:21 PM
#12

#11 Ja , de skulle jag oxå ha velat =) inte för att jag tror att jag fattat de speciellt mycket :P

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

cookies
5/5/11, 7:31 PM
#13

Nej inte jag heller ;D

Annons:
Longu
2/12/13, 2:25 PM
#14

önskar det fanns enterprise skepp då skulle jag leka holodeck :D ( star trek)

TezzD
9/16/13, 8:52 AM
#15

häftigt!!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: