Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länkar Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar

Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Mässor, storseans, arrangemang, träffar

Sthlm Storseans?

2011-03-30 03:13 #0 av: [Memris]

Söker efter en storseans i Sthlm.
Förut fanns en jättebra sida där det hela tiden uppdaterades över hela landet vad som skedde, men nu hitta jag bara denna o här har inget annonserats sen förra året Skäms
Ingen som vet nåt?

Anmäl
2011-03-31 10:00 #1 av: rosmarin90

På ajkon.se hittar du både seanser och annat. Det går ju bra att googla

Seans+Stockholm också...

Anmäl
2011-03-31 13:44 #2 av: [Memris]

Men hej Ros-Marie..!
Är du här :)
Detta är Marie ifrån STHLM, vet inte om du minns mig?
Lång, tjock, rödhårig :)
Åkte ned till Norrköping för er mediala cirkel.

Tack för tipset, jag är värdelös på Google, haha min man (som ursprungligen kommer från Norrköping faktiskt) får kanske hjälpa mig ;)

Anmäl
2011-03-31 13:59 #3 av: [Memris]

...äsch då.
Hade redan Googlat o inte funnit nånting, testade igen o det fanns inget nu heller :(

Anmäl
2011-03-31 23:02 #4 av: rosmarin90

Men hej Marie, det var inte igår Kyss  jag har varit här ett bra tag. Skriver inte så mycket men brukar läsa på forumen.

http://www.oppnaspiritualister.se/ här hittar du lite seanser.

Anmäl
2011-04-01 12:02 #5 av: lwic

Sanningssökarna har storseans med  Kerstin Trygg  söndag 10 april kl 1830.

www.sanningssokarna.com

Stockholms spirituallistiska förening har också storseanser. Länk till dem kan du få genom Sanningssökarna  och Öpnna spiritualisers hemsidor.

Anmäl
2011-05-02 11:05 #6 av: nosig

Kolla in www.ljusasidorna.nu - här finns ett kalendarium med allt som händer i Sverige inom det häära :)

Anmäl