Annons:
Etikettövrigt
Läst 2603 ggr
drutten53
2007-05-23 15:14

Själ Kropp Ande

hej ville bara skriva lite..hade ett lite uppehåll med mina månades tidningar..har nu börjat igen..fick mid 6 del idag…på Själ Kropp Ande…nu fick jag mera tarotkort..så nu har jag 48 stycker..hur många återstår nu för mig..tills jag har full lek..har läs någon stanns här inne..men hittar det ike nu…sen undrar jag oxå..fick massor av siden band i olka färger…är det någon som vet vad dom ska användas till…eller är det bara en symbol..eller energi..eller för syns skull…i tidningen  fanns det med en så vacker bild på månens magi..så det lär bli en tavla av i mitt rum…ser även att nästa utskick kommer det en cd med vacker musik till reikihealing…och ytterliga 6 tarotkort…ska nu i lung o ro titta i den varma o ursköna tidning..kram

Annons:
Tina-O
2007-05-23 15:51
#1

Hej Drutten!!!

Jag har också varit med i själ kropp och ande. Fick sista delen för en månad sen, så nu har jag hela samlingen. Du skall ha 78 kort när leken är fullständig. Banden kan användas till knutmagi, det finns förklaringar hur man gör i tidningen.

kram Glad

CarolineO
2007-05-23 15:58
#2

Vad är detta för tidning och var kan man hitta den?

Tina-O
2007-05-23 16:22
#3

Det är en prenumeration, man får varje månad en sk tidning med löstagbara kort. Som man sätter in i pärmar man får, man får också andra saker typ cd-skivor, stenar, tarotkort, gudinnekort mm.Det handlar om allt möjligt Meditation, healing andevärlden

Allt som har med det andliga att göra. Jag hittade det i ett häfte för några år sedan, ett häfte som kommer i brevlådan där man kan skicka efter kataloger eller prenumiera på olika tidningar.

Om du är intresserad så har jag adressen.

Opal
2007-05-23 16:24
#4

Drutten53, sidenbanden kan du ha och träna din intuition med, blunda och dra ett band, känn in vilken färg du har i din hand och sedan titta om det stämmde med det du fick till dig. Jättekul att göra.

drutten53
2007-05-23 17:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

tack opal..det måstye jag testa..ja denna tidning o sakerna är så rogivande o fina färger o stenar o doftolja…man får något varje gång…

ser på mitt inbetalningsavi..står www.kundtjanst.nu

det är nytt ljus o färg på alla utgåvor…verkar det som..kram

Sofiae
2007-05-23 19:01
#6

Jag prenumererar också på Själ, kropp o ande, fick det fjärde utskicket idag. Ser fram emot att få alla tarotkorten. Håller med dej Drutten att det är rogivande att bara se på alla fina bilder o fäger…

Annons:
Tiia
2007-05-23 20:35
#7

Jag prenumenerar också på själ,kropp,ande …har idag fått del 26,så det blir lite att läsa…..spännande

Littlem
2014-05-14 01:26
#8

Väldigt gammal tråd men hittade min samling idag när jag städade inför flytt, fick dock bara till del 23 sedan slutade de skicka till mig. Någon som har en komplett samling o kan tänka sig sälja?  Eller iaf Från del 24 till sista? Hur många delar är det totalt?

Vildkvittr
2018-06-30 20:54
#9

Jag fann min samling idag och har upp till del 34. Jag har 78 kort, men verkar sakna en hel del sidor och några av de dubbelvikta små korten. Hur många delar fanns det? 🙄

Tarotstollan
2018-07-02 00:05
#10

Jag fick 36 paket.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

T
2022-01-02 14:03
#11

hej jag söker efter en komplett samling bonniers samlingsserie av själ, kropp och ande, är det någon som inte använder sin och vill sälja? jag köper gärna

C
2022-05-18 09:31
#12

Hej jag söker också efter denna Salming Snäl kropp ande , då jag förlorat en pärm hade hela samlingen.

Jag söker främst de blå korte dvs hela pärmen om tarot och astrologi . Men ocxå. Dem gröna om naturlig sundhet örtmedecin osv. Är det fler så har och önskar sälja hör gärna av er 😀

Upp till toppen
Annons: