Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Själ Kropp Ande

2007-05-23 15:14 #0 av: drutten53

hej ville bara skriva lite..hade ett lite uppehåll med mina månades tidningar..har nu börjat igen..fick mid 6 del idag...på Själ Kropp Ande...nu fick jag mera tarotkort..så nu har jag 48 stycker..hur många återstår nu för mig..tills jag har full lek..har läs någon stanns här inne..men hittar det ike nu...sen undrar jag oxå..fick massor av siden band i olka färger...är det någon som vet vad dom ska användas till...eller är det bara en symbol..eller energi..eller för syns skull...i tidningen  fanns det med en så vacker bild på månens magi..så det lär bli en tavla av i mitt rum...ser även att nästa utskick kommer det en cd med vacker musik till reikihealing...och ytterliga 6 tarotkort...ska nu i lung o ro titta i den varma o ursköna tidning..kram

Anmäl
2007-05-23 15:51 #1 av: Tina-O

Hej Drutten!!!

Jag har också varit med i själ kropp och ande. Fick sista delen för en månad sen, så nu har jag hela samlingen. Du skall ha 78 kort när leken är fullständig. Banden kan användas till knutmagi, det finns förklaringar hur man gör i tidningen.

kram Glad

Anmäl
2007-05-23 15:58 #2 av: CarolineO

Vad är detta för tidning och var kan man hitta den?

Anmäl
2007-05-23 16:22 #3 av: Tina-O

Det är en prenumeration, man får varje månad en sk tidning med löstagbara kort. Som man sätter in i pärmar man får, man får också andra saker typ cd-skivor, stenar, tarotkort, gudinnekort mm.Det handlar om allt möjligt meditation, healing andevärlden

Allt som har med det andliga att göra. Jag hittade det i ett häfte för några år sedan, ett häfte som kommer i brevlådan där man kan skicka efter kataloger eller prenumiera på olika tidningar.

Om du är intresserad så har jag adressen.

Anmäl
2007-05-23 16:24 #4 av: Opal

Drutten53, sidenbanden kan du ha och träna din intuition med, blunda och dra ett band, känn in vilken färg du har i din hand och sedan titta om det stämmde med det du fick till dig. Jättekul att göra.

Anmäl
2007-05-23 17:40 #5 av: drutten53

tack opal..det måstye jag testa..ja denna tidning o sakerna är så rogivande o fina färger o stenar o doftolja...man får något varje gång...

ser på mitt inbetalningsavi..står www.kundtjanst.nu

det är nytt ljus o färg på alla utgåvor...verkar det som..kram

Anmäl
2007-05-23 19:01 #6 av: Sofiae

Jag prenumererar också på Själ, kropp o ande, fick det fjärde utskicket idag. Ser fram emot att få alla tarotkorten. Håller med dej Drutten att det är rogivande att bara se på alla fina bilder o fäger...

Anmäl
2007-05-23 20:35 #7 av: Tiia

Jag prenumenerar också på själ,kropp,ande ...har idag fått del 26,så det blir lite att läsa.....spännande

Anmäl
2014-05-14 01:26 #8 av: Littlem

Väldigt gammal tråd men hittade min samling idag när jag städade inför flytt, fick dock bara till del 23 sedan slutade de skicka till mig. Någon som har en komplett samling o kan tänka sig sälja?  Eller iaf Från del 24 till sista? Hur många delar är det totalt?

Anmäl
2018-06-30 20:54 #9 av: Vildkvittr

Jag fann min samling idag och har upp till del 34. Jag har 78 kort, men verkar sakna en hel del sidor och några av de dubbelvikta små korten. Hur många delar fanns det? 🙄

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.