Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 2027 ggr
rosmarin90
2007-07-28 13:45

Glastonbury

Jag var runt o surfade lite inatt och hamnade på en sida om Glastonbury. Jag har velat göra en andlig resa till England länge, se slott och plaser som hör ihop med Kung Artur och Avalon. Läser nästan allt jag hittar om Kung Artur och Merlin.

Hittade en intressant sida http://www.isleofavalon.co.uk/avalon-brief-sv.html

Hittade även Tarotkort som heter Glastonbury Tarot och en sida där man gratis kan få en läggning med de.

http://www.isleofavalon.co.uk/tarot/index.html

http://www.isleofavalon.co.uk/tarot/tarot.html

Annons:
Elisabeth-J
2007-07-28 13:53
#1

Vi kanske skulle försöka samla oss några som är intresserade och åka tillsammans till England nån gång Skrattande

Intressanta länkar, Tack för tipsen!

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
2007-07-28 13:55
#2

SkrattandeJa det vore jätteroligt att åka en grupp tillsammans. Det finns ju så fantasiska slott därborta också. En kombinerad spökresa med besök på historiska platser.

annemarili
2007-07-28 14:20
#3

Hej!

Mina tarotkort som jag inte skulle vilja vara utan. De är så vackra och jag hittar hela tiden nytt i korten.

Korten handlar om kung Arthur, de heter;
Legend The Arthurian Tarot.

Det skulle vara intressant att åka till England, jag åker gärna med.

Kram
Anne Mari

Elisabeth-J
2007-07-28 14:24
#4

Kanske något att planera inför nästa sommar =) Vad roligt och trevligt det skulle vara om vi blir ett gäng, nu är 3 Skrattande

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
2007-07-28 14:30
#5

#4 Nej 4,är det nuSkrattandeOch det finns säkert fler medlemmar här och även på Spirituellt som ev. vill hänga på.Otroligt spännande…Tack Rose!!

annemarili
2007-07-28 14:35
#6

Hej Ewa!

Jag tror också att det finns ett intresse för en resa till England hos Spirituellts medlemmar. Rose-Marie du får lägga in ett inlägg på Forumet. Kram Anne Mari

Annons:
[Lady-Oona]
2007-07-28 15:23
#7

Jag har varit i Glastobury flera gånger och det är en mycket intressant plats….nu är det ett tag sedan och ett Gudinnetempel har öppnat där och jag skulle väldigt gärna se det. Jag invigdes till Häxa på toppen av Glastonbury Tor 1992 och det var verkligen en upplevlese…..så om det blir en resa dit är jag verkligen intresserad.

vibbarna där är jättefina….

MariaJ
2007-07-28 15:28
#8

Ja.. Det vore fantastiskt att åka dit.. När reser vi ??Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
2007-07-28 15:39
#9

#8 Jag tycker att vi reser nästa sommar! Då får vi en trevlig semester med upplevelser i England Skrattande

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
2007-07-28 19:26
#10

Skrattandeoh va kul att det finns ett sånt intresse. Att åka ett gäng andliga vänner till dessa magiska platser måste vara en upplevelse. Intressant med din prästinneinvigning där Oona.

Det keltiska fascinerar mig oerhört mycket,och jag har en dragning till Wicca.

ljus Rose

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: