Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Marlene Eckerlöv

2008-02-28 20:07 #0 av: SusanneStromstedt

Kan nån säga vem mediet Marlene Eckerlöv är?

Hon ska hålla en medial demonstration här i Tanumshede i morgon kväll..Är hon bra så det är lönt att gå dit?

Anmäl
2008-02-28 23:39 #1 av: SusanneStromstedt

Är det ingen alls som vet vem denna människa är?

Anmäl
2008-02-29 00:14 #2 av: BranDuir

Jag känner henne inte personligen men hon lär vara väldigt bra....hälsa futurahuset från mig!

Anmäl
2008-02-29 08:56 #3 av: SusanneStromstedt

Ok !Tack Glad

Anmäl
2008-02-29 12:32 #4 av: Elisabeth-J

Jag har träffat henne några gånger men har inte sett henne arbeta på storseans. Men hon är en glad och trevlig person :)

Anmäl
2008-02-29 12:56 #5 av: SusanneStromstedt

Det ska bli spännande att se och uppleva henne ikväll!

Anmäl
2008-02-29 13:01 #6 av: Elisabeth-J

#5 Önskar dig en trevlig kväll! :)

Anmäl
2008-02-29 15:30 #7 av: SusanneStromstedt

Tack Elisabeth!Jag ska förena nytta med nöje ikväll...

Anmäl
2008-03-01 19:21 #8 av: SusanneStromstedt

Ja,glad och trevlig,men inget mera måste jag säga.Hon såg proffsig ut iallafall.

Kanske hon bara hade en dålig dag.Faktum är att inget hon sa stämde och det lät som om hon var ute i periferin och snurrade runt..Flera reste sig och gick därifrån....

Anmäl
2008-03-01 19:41 #9 av: bjarvamor

Hoppas att det inte var första gången du var på en medial demonstration? Var det de så förstår jag om du blev besviken! Tror att det är viktigt att den första kontakten med just detta blir bra. Annars är det lätt att man klassar det som bluff och oseriöst! Så tips från mig! Är det första gången, så välj ett erkänt duktigt medium! 

Anmäl
2008-03-01 19:45 #10 av: [Hellas]

Å så tråkigt för även om kvällen var glad så är ju själva grundidén borta om intenting stämde av det mediumet förmedlar.

Anmäl
2008-03-01 23:21 #11 av: SusanneStromstedt

Jag har varit på ett förut för två år sen och hon var bra..

Gick rakt på och prickade in allt rätt.En kvinna som kommit dit för att se om hon fick kontakt med sina döda barn,fick hjälp av detta underbara medium.Hon healade min onda axel,trots att ingen healing skulle utföras.

Kanske jag jämförde de båda för kritiskt igår?

Jag ska gå på en seans till med Marlene och se om det är annorlunda nästa gång..Annars hade vi trevligt

Anmäl
2008-03-01 23:43 #12 av: Happyspirit

#VA??? Reste sig och gick därifrån?? Är det sant?Förvånad

Hur dåligt det än är kan man väl ändå inte göra så, vilken bristande respekt för både andevärlden och mediumet. Stackars henne. Jag skulle inte vilja vara det mediumet. Guuud så hemskt. Det kanske inte är så konstigt om hon fick en svår kväll om publiken beter sig så. Om det nu stämmer förstås. Huuuga.

Anmäl
2008-03-01 23:48 #13 av: Happyspirit

För att en seansdemonstration ska bli bra så behövs ett bra sammarbete mellan mediumet och andevärlden och deltagarna.

Anmäl
2008-03-02 00:23 #14 av: Erika-A

Håller med dig Happyspirit! Även om man har en dålig dag som medium är det bristande respekt att resa sig från en seans och gå. Det är ju publikens energier bl.a som är så viktigt för ett medium när de håller publikseans.

Anmäl
2008-03-02 00:27 #15 av: NancyAlke

Det kanske var folk som var där för att förstöra, isåfall var det säkert deras energier som förstörde seansen redan innan..

Anmäl
2008-03-02 00:27 #16 av: Happyspirit

Ja, det är ju inte som att gå på en föreläsning direkt. Jag tror att många deltagare inte förstår hur viktiga de är med sin energi att de verkligen är en stor del av hur demostrationen blir. Att det är ett sammarbete mellan alla parter för att en bra kommunikation ska kunna uppstå. *L*

Anmäl
2008-03-02 00:35 #17 av: Erika-A

Nej, dem förstår nog inte det. Sist jag höll en seans i Göteborg så fick publiken meditera innan. Hon som var ordförande talade om hur viktigt det var med publikens energier och att dem var positiva. Dessutom skulle det vara skratt och positivt. Jag kan bara säga att det var superfina energier den kvällen och det gick ju jättebra tack vare det. Så viktigt är det att det inte sitter massa "surpellar" i publiken som förstör för det medium som jobbar.

Anmäl
2008-03-02 00:40 #19 av: NancyAlke

Fundersam

Anmäl
2008-03-02 00:41 #20 av: Happyspirit

Men det är väl en bra ide med meditations stund innan. *L* Eller en munter allsång är också väldigt energihöjande. Hmm, det måste finnas flera bra energihöjande aktiviteter. *ler funderande*. Men jag tror att det också är väldigt viktigt att man informerar publiken om just hur viktiga de är. Jag förutsätter då att alla vill ha en så bra kommunikation som möjligt med sina nära och kära. *Ler stort*

Anmäl
2008-03-02 00:41 #21 av: Erika-A

Naturligtvis! Inte för att publiken förmedlar men dem är ett viktigt stöd i processen. Negativa energier förstör och det blir mer svårjobbat för det medium som håller seansen.

Anmäl
2008-03-02 00:43 #22 av: Erika-A

#20 Ja, vi kanske ska vara lite kreativa och hitta på lite aktiviteter :-)
Meditation var riktigt bra ska jag säga. För dem som bjuder in ett medium att hålla seans är det viktigt att informera tydligt.

Anmäl
2008-03-02 00:47 #23 av: Happyspirit

Man kan säga att man är på fest! *ler stort* För andevärlden är det en fest när de får sin chans att kommunicera med sina kära. På en fest sitter man inte tyst och negativ. På en fest har man roligt och är glad. Ja, för det mesta i alla fall. Räcka ut tungan

Anmäl
2008-03-02 11:15 #24 av: SusanneStromstedt

Vi gillade heller inte att folk gick iväg mitt i alltihop.Respektlöst!

Och det hade faktiskt varit en kanonide med meditation före!

Nu var det bara lite skvalmusik som hördes lite lågt medan vi väntade på henne,folk tjattrade som papegojor och råflabb ekade över salen.Stämningen kändes inte särskilt bra.

Det orsakade nog hennes dilemma och de störande fick vatten på kvarnen.

Men det är intressant att se hur ett medium jobbar..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.