Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 9973 ggr
reba
4/2/08, 5:17 PM

Spå kvinna?

Hej vet någon något om Gun-inger Trignell i Umeå?

Lite bakgrundsfakta, om man ska anlita eller ej.

Annons:
BranDuir
4/2/08, 5:27 PM
#1

går lika bra att spå man!!!   ***S*S*S*S****

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

reba
4/3/08, 12:11 AM
#2

Kanske någon som träffat henne??

Puffar lite…

Susanna37
4/3/08, 12:49 AM
#3

Hej! Först måste jag säga att jag inte kan vara 100% säker på att vi tänker på samma kvinna men två Gun-Inger från Täfteå som ligger i umeå kan det det väl knappast finnas som dessutom är spåkvinna???

Kommer inte ihåg efternamnet utan bara Gun-Inger från Täfteå

 Ja vad ska jag säga, mer än att detta nästan är Otroligt!!!     Jag och min mamma pratade om denna kvinna igår. Vi blev bägge två spådda av henne -94!!! & det stämde kusligt bra det hon sa. Hon spådde bl.a min separation, min framtida man & vårt missfall & att vårt första barn skulle bli en tjej,(hon är 12 år idag) Även min mamma fick veta att hennes dotters (jag alltså) första graviditet skulle sluta i missfall, vi hade telefon sittning vid olika tillfällen och från olika delar av Sverige, hon visste inte att vi hör ihop.

Anledningen till att vi pratade om just henne eller kom att tänka på henne var att jag blev spådd av Erika på ljusstrålen igår och fick samma pricksäkra svar av henne som av Gun-Inger för 14 år sedan. Wow!

reba
4/3/08, 12:53 AM
#4

Troligen är det hon, namnet är ovanligt, kul att du är positiv till henne, planerar att ringa henne för en telefon sittning.

Susanna37
4/3/08, 12:57 AM
#5

Ja gör det, hoppas hon träffar lika bra idag som då för då blir du nöjd! Berätta gärna vad du tyckte. Och du kanske kan fråga om hon jobbade med detta redan på -94? Hur du än gör…

Ha det gott!Glad

malol
4/15/08, 10:22 AM
#6

Jag har åxå blivit spådd av en kvinna vid namn Gun-Inger. Hon var jättebra tycker jag! Ha de gott Glad

Annons:
Lillan81
12/6/13, 5:01 AM
#7

Gun-inger va kusligt träffsäker. Hon spådde att jag skulle få 3 barn ganska tätt och dom två första MYCKET tätt (jag skrattade lite för mig själv och tänkte yeah right….) Det skiljer 363 dagar mellan dom två första :/ INTE planerat!!! Hon berättade även att en av mina nära vänner hade gått bort i en olycka och att jag sörjde honom otroligt mycket. Det hade tagit mig hårt. (Allt det va sant) Även annat från dåtiden berättade hon som stämde. Ser att detär ett tag sedan tråden gjordes, har du gått till henne och vad tyckte du?


Kram/ L

LeS-
12/6/13, 12:26 PM
#8

Hur får man tag på denna spå kvinna?

Upp till toppen
Annons: