Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 8622 ggr
annsa
11/9/08, 10:23 AM

Dröm om döda släktingar

Hej.

Bara undrar hur någon annan hade tolkat drömmen jag hade inatt. Drömde att jag var hemma hos min farmor och farbror(farmor dog när jag var 19 och min farbror dog tidigare i år) jag går in i köket och förbi ugnen och ser att det är nåt i ugnen som ser bränt ut på sidan. Jag böjer mej ner och öppnar ugnsluckan, då kommer min farbror och tar ut en ugnspannkaka ur ugnen och säger, jag hade inte glömt den skulle precis ta ut den. Och pannkakan var inte alls så bränd som jag först tyckt, bara lite på kanten. Sen vaknade jag . Får alltid lite rysningar när jag drömmer om döda släktingar, känns som att jaha nu ska dom varna mej, nu kommer nåt hemskt att hända.

Annons:
ikna
11/9/08, 12:26 PM
#1

Det brukar vara något de vill visa, men inte att något hemskt ska hända. När vi drömmer om äldre (även döda) människor, brukar det symbolisera inre visdom.

annsa
11/9/08, 12:58 PM
#2

Får väl se om och vad som sker, sist jag drömde om döda släktingar hände nåt tråkigt så får väl hoppas att det inte är det nu.Obestämd

annsa
11/9/08, 1:03 PM
#3

Ska kanske bara säga att när jag drömde om min mormor o morfar så fick min mamma en hjärtinfarkt, men nu mår hon ju bra. Så det var ju nåt tråkigt som hände men det slutade ju bra. Det är nog därför jag känner mej lite nojig när döda släktingar dyker upp i drömmar.

Upp till toppen
Annons: