Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2748 ggr
MileyLoverXx
3/22/09, 3:59 PM

Möten med den andra sidan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hadde ungefär en hel by med spöken vid min gammel gård, och jag gjorde det hära inlägget för att folk ska få höra om mina möten under den tiden, och såklart så vill jag höra om era möten med den andra sidan!

//MileyLoverXx Oskyldig

Ps. bilden är på våran katt! Glad

Annons:
MileyLoverXx
3/22/09, 4:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ett möte med andar jag har haft var när jag och en kompis gick dit för att prata med dom och jag pratade engelska, jag frågade om dom kunde ge mej en kram, annars skulle jag inte tro på dom och då så hörde vi VÄRLDENS högsta smäll presis efter att jag frågade!

Nu vill jag höra lite om era möten med den andra sidan! :)

[dcpower]
3/22/09, 4:14 PM
#2

¨jag såg ett spöke när jag vaknade mitt i natten det va en kvinna som titta på mig medans jag låg i sängen(en släkting till mig) efter det började jag ha kontakt med henne  jag öppnade alltså upp mig själv ännu mer å nu pratar jag med henne ibland när jag har tid men när jag såg henne där mitt i natten förstod jag inte alls vem det var(hon va gråsvart men konturer som en människa å man såg frisyren)då vart jag  JÄTTERÄDD å väckte elevhems personalen som jobbade natt den kvällen

MileyLoverXx
3/22/09, 4:46 PM
#3

och ett annat möte jag hadde var när jag och min kompis frågade om dom kunde ge osss lite vind så såg vi i en rutten gardin att det blåste till! och då bad jag om MYCKET vind och då så vi med hjälp av gardinen att den tog sats!!!!

// MileyLoverXx

[dcpower]
3/22/09, 5:09 PM
#4

vilken fin upplevelse:):) en gång kände jag att det kom en vind FAST jag inte hade nån dörr elr fönster öppet elr satt nära en fläkt det blåste till lite i mitt tidningsblad å på min kind då förstod jag att det va andevärlden

christine79
3/23/09, 11:48 PM
#5

Jag fick en obehaglig känsla en gång när jag kom in i lägenheten och fick sedan reda på att det var min farmor. Känner av henne ibland, men nu verkar hon inte vara här.

 

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

 

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

Upp till toppen
Annons: