Annons:
Etikettfoton
Läst 2876 ggr
[GunillaR]
1/16/10, 11:14 PM

Blå orb eller vad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle fotografera himlen eftersom där var ett ljussken över molnen och så gjorde jag ett misstag med att ställa in kameran fel så att blixten utlöstes. Och när jag tittade på bilden så var det så här.

Vad säger ni?

Annons:
eggebanroth
1/17/10, 12:05 PM
#1

det behöver inte vara en ANDE. troligtvis ngt med exponering, kamerorna är så känsliga o linserna bryter ljuset ibland jättekonstigt tycker man.

[Woozy]
1/17/10, 4:43 PM
#2

#0

Är du säker på att blixten utlöstes?

Woozy

[GunillaR]
1/17/10, 4:47 PM
#3

#2 - Nej egentligen inte eftersom jag tog ganska många bilder med olika inställningar och några av dem utlöste blixten. Jag antog att detta var 'blixt-bilden'.

[Woozy]
1/17/10, 4:53 PM
#4

#3

Anledningen till att jag frågade var att om en blixt fyras av så nära en glasruta så borde det ha blivit hur vitt som helst på glaset. Sen var det blåa är för nåt vet inte jag. Jag har läst om folk som sett blåa Orber IRL, samt sett bilder på blåa Orber. Sen vad det egentligen är, kanske blir en gåta som aldrig kan svaras korrekt på.

Hr du ett sånt där fönster där gångjärnen sitter i mitten på fönstret och man "vickar" liksom om man ska öppna?

Woozy

[GunillaR]
1/17/10, 10:59 PM
#5

# 4- Kortet är inte taget genom någon fönster utan från balkongen.

Sen kan jag upplysa om att jag har sett blåa Orber många gånger. Jag vet att jag har blå energier runt om mig just nu. Därför blev jag lite fundersam om det var detta som fastnade på bilden.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Choklad
1/18/10, 12:50 AM
#7

#5

Din blåa duk? Kommer du ihåg? Kanske det är ett Tecken? Glad

Det finns mera dimma på bilden och något som liknar orber…kände du närvaro när du såg ljusskenet?

jag vet inte om auran kan ha denna färgen? Kanske det isåfall kan vara din aura som på något sätt kommit med på bilden?

U R us

[Woozy]
1/18/10, 10:27 AM
#8

#5

Ok. Tyckte jag såg glas, men då vet jag att det är från balkongen.

MVH

Woozy

[GunillaR]
1/18/10, 12:17 PM
#9

# 7 - Blå duk??? Påminn mig, jag har världens kortaste minne Skäms

Dimman som syns på bilden är nog som jag andas. Det var ganska kallt. Någon närvaro vet jag inte om jag kände eftersom när jag fotograferade, så hade jag en klättrande katt på ryggen, hi hi.

Visst kan auran vara blå så det kan vara det som syns. Det är ju ganska häftigt i så fall.

Jag fick en förklaring till det mystiska ljusskenet jag såg. Det var inte det minsta mystiskt utan helt enkelt strålkastarna på Swedbank Stadion.  Skäms .Molnen var låga så det var väl därfår som ljuset reflekterades så där. Men det såg jättehäftigt ut. Trodde ju att det var ett ufo, he he. Cool

Choklad
1/18/10, 2:45 PM
#10

# 9

Jag tydde ju din dröm och du vet prinsen? Barnet som du hade i en blå vacker duk?

Jag menar nu med allt blått du haft omkring dig också..(synd att det inte var ett UFO)Tungan ute

U R us

[GunillaR]
1/18/10, 5:15 PM
#11

# 10 - Jaaaa! Herregud vad mitt minne är kort. Eller så är jag så disträ att jag glömmer. Det är nog så Tungan ute

Ja det är väldigt mycket blått omkring mig just nu. Varje dag så ser jag blå lysande fält eller Orber.

Och visst hade det varit spännande om det varit ett ufo!

Upp till toppen
Annons: