Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 6324 ggr
[mia-38]
3/7/10, 8:50 PM

Saker som försvinner.

Nu har det hänt igen.

Vart lungt ett tag men idag så försvann en toalettrulle och en flaska med cola.
Jag VET att toalettrullen hängde där den skulle hänga…
Och jag VET att jag ställde fram en colaflaska på bordet när vi skulle äta.

Men när sonen skulle på toa så fanns det ingen toalettrulle.
Och när jag skulle ta cola så fanns det ingen flaska där,

Har letat och letat men hittar inget.

Konstigt…

Annons:
[Woozy]
3/7/10, 8:58 PM
#1

Nu har det verkligen gått för långt.. Be de lämna tillbaka colan bums.. Tyst

Flört

(ett skämt bara från mig då jag är cola beroende, eller var iaf).

MVH

Woozy

[mia-38]
3/7/10, 9:00 PM
#2

Hahahahah Woozy…Har en son som tyvärr är det med…
Han blev lite putt..men jag hade en flaska till som blev över i helgen…
sicken tur..hahaha..

Men jag fattar inte vart sakerna tar vägen…Tyst

Anna-Helga
3/7/10, 9:06 PM
#3

Ganska irriterande! :)

[mia-38]
3/7/10, 9:08 PM
#4

Ja Anna-Helga.
Här får man springa omkring och leta….*L*

[Woozy]
3/7/10, 9:09 PM
#5

#2

Du måste lyssna efter en raaaaaap -då kan du ta h*n/de på bar gärning. Tungan ute

Helt ärligt så är sånt där frustrerande, men i mitt fall så är jag så disträ, så jag tar det mesta för givet.. Hittar jag inte det jag söker efter så suckar jag bara och går till datarummet… Glad

MVH

Woozy

[mia-38]
3/7/10, 9:10 PM
#6

Tur det inte var så viktiga saker som försvann…*L*

Annons:
Anna-Helga
3/7/10, 9:11 PM
#7

Haha, så har jag en känsla av att dom bara sitter och skrattar…:) Mysigt irriterande kanske…:)

[mia-38]
3/7/10, 9:11 PM
#8

Ja det är nog säkert nån som har skoj åt det hela..hahahah..
Jag tycker egentligen det är lite skoj själv. *L*

[Woozy]
3/7/10, 9:15 PM
#9

#8

Ja, iaf om man betänker att den ena är vråltörstig och den andre nödig.. Tyst

MVH

Woozy

Ps. jag håller nog med #7 där.. Tungan ute

Anna-Helga
3/7/10, 9:19 PM
#10

#9 Ja, haha, det har du ju rätt i! Haha!

Denna kommentar har tagits bort.
kickan-g
3/25/10, 3:00 PM
#12

Här försvinner inte saker. Men dom flyttar på dom. Hittade kött termometern inne på toaletten och min son hittade en kniv inne på sitt rum. Sen har dom sönder glödlampor och sätter på kallvatten när man duschar. Fruktansvärt irriterande. Vet ni nån som driver ut för en billig peng? Vill inte bli av med alla. Några vill jag ha kvar.

casandra70
3/25/10, 5:51 PM
#13

Hmmmmm,sånt brukar ju dyka upp på samma ställe som de försvann ifrån(oftast) iaf hos oss…..utom en gång,då kom den"stulna"saken fram eft en månad,så låg den plötsligt helt öppet…………be dem läma tbx grejorna(hoppas inte colan då är avslagen då)Tyst

Annons:
casandra70
3/25/10, 5:51 PM
#14

Hmmmmm,sånt brukar ju dyka upp på samma ställe som de försvann ifrån(oftast) iaf hos oss…..utom en gång,då kom den"stulna"saken fram eft en månad,så låg den plötsligt helt öppet…………be dem läma tbx grejorna(hoppas inte colan då är avslagen då)Tyst

[Mastre]
3/25/10, 6:26 PM
#15

Här har skopan till kattlådan försvunnit. Undrar vad de ska med den?

[dcpower]
3/25/10, 6:28 PM
#16

å min teve dosa försvann nyligenXDXD OM det e en fysisk person alltså en kamrat som bor här ska dom få höra en fin vers alltså en utskällning annars e cdet väll en ande som busar med mig å det får man väll stå ut med:P:P

[MargaretaA]
3/25/10, 6:41 PM
#17

Jag råkade ut för en kul grej när siffran 1 på postlådan halkade ner.

Jag tog in den och lade den på köksbordet med tanken att gubben skulle söka fram superlimmet. Några timmar senare var den borta och fanns ingenstans. jag sökte igenom hela köket och alla möjliga tänkbara ställen - men nej - den var puts väck.

Nästa dag när jag skulle ta fram något ur frysen och drog ut en låda så låg den där! Förvånad Alla i familjen skrattade häpet och förnekade någon kännedom om "sprattet".

En teori är att jag lagt någon frysvara ovanpå siffran när den låg på bordet och den hade fastnat och följt med till frysen. Men lådan var helt tom förutom siffran. det fanns inget annat där. Det är såna gånger man tror att man har blivit knäpp Skrattande

Linda Åkesson
11/25/14, 2:02 PM
#18

I somras hade jag kombinerad fest och produktvisning (säljer smink, parfym, aloeveraprodukter) och hade 600 kr i min plånbok efter det. 
På kvällen när alla har gått hem tar jag hundralappen som ligger på min dator och lägger den i plånboken i jackfickan, där ligger min femhundring. Jag går och lägger mig. Dagen efter när jag går till Ica för att handla (jag har alltså INTE haft uppe plånboken innan dess), och då är sedelfacket tomt…?!?  Jag har kontaktat ett par olika medium och båda säger att det är en människa som har tagit pengarna, men hur skulle det kunna vara det? Det kan alltså inte stämma, för ingen var i min lägenhet efter att jag lagt mig på kvällen. Om jag mot förmodan skulle glömt att låsa dörren så har jag en liten hund här hemma som skulle skällt och hållit på om någon hade kommit in och jag hade vaknat av det (är lättväckt). 

Dessutom har andra saker försvunnit spårlöst utan förklaring. Jag har ju haft spöken här tidigare, men då har det handlat om andra Tecken än att saker försvunnit.

vinden är min mor
11/27/14, 8:30 AM
#19

Kanske tycker de inte att din son ska dricka cola?

hemma stänger de av tv när de vill att barnen ska sluta titta och aktivera sig.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Mia-45
11/27/14, 9:07 AM
#20

Över 4 år gammal tråd. 

Vi drack inte så mycket cola. Och nu ingenting. Men jag fick aldrig nån förklaring till vart sakerna tog vägen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: