Annons:
Etikettövrigt
Läst 2015 ggr
Pandi
3/13/10, 12:45 PM

Sända positiva tankar..

Hej!
På tisdag(16 mars) ska jag genomgå en koloskopi klockan 14.00.
Så jag undrar om det är möjligt för er att skicka lite positiv/helande energi eller tankar till mig på både själva undersökningsdagen och även dagen före, alltså måndag den 15:e mars.
Den 15:e ska jag nämligen dricka en enorm mängd(2 liter, på 2 timmar, med start 17.00) Laxabon som är ett laxerande medel.. Det ska jag även dricka på tisdagsmorgonen. Jag finner detta ytterst obehagligt och behöver lite extra energi och peppning inför detta.

Tack på förhand, och jag hoppas verkligen ni vill hjälpa mig lite på traven.
Allt detta måste jag genomgå för att få reda på vad som är fel med min bråkiga mage..

Annons:
Elisabeth-J
3/13/10, 1:35 PM
#1

Jag sänder energer till dig.

Kram

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pandi
3/13/10, 1:38 PM
#2

#1 Tack så mycket.. Ursch, ser inte alls fram emot detta..

[mia-38]
3/13/10, 1:45 PM
#3

Hej.

Jag har själv gjort denna undersökning.
Vart lite obehagligt men du får reda på om det är nåt fel.

Ett tips: Gå på toan efter och försök att släpp ut luften…jag gjorde inte detta och fick kolik-liknande mage med världens värk.

Det kommer att gå bra.

Kram till dej.

Pandi
3/13/10, 1:54 PM
#4

#3 Tack!
Jo, jag har läst att dom "sprutar" in luft så man ska se bättre.. Så toaletten lär jag nog sitta på efteråt och släppa ut 30 sekundersfisar, haha!

Kram

[mia-38]
3/13/10, 2:00 PM
#5

Bra det..hahahah….
Skrattande

Jag ska tänka på dej på tisdag.

Jane-Lyzell
3/13/10, 2:02 PM
#6

sänder:-))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Marina2
3/13/10, 4:19 PM
#7

Sänder också.

Kram

[Hukanson]
3/13/10, 5:01 PM
#8

TVÅ LITER LAXERMEDEL ! du behöver en större toalettstol …!  Skrikandes

Pandi
3/13/10, 6:05 PM
#9

#8 Sammanlagt ska jag dricka 4 liter.. Ojoj, jag kommer att dö.. Jag ska dricka två liter på två timmar = ett glas på 2 dl var 10:e minut.. Och vad jag har hört så smakar Laxabon saltvatten.. SkrikandesGråter

Pandi
3/13/10, 6:06 PM
#10

#6 #7
Tack så mycket, gärna lite extra på måndag då jag går igenom det jobbigaste.. På tisdagen får jag lugnande medel och smärtstillande :) Så där lär jag ligga i en omslutande drogdimma! Haha!

[Hukanson]
3/13/10, 9:53 PM
#11

Tänkte helt osökt på att om man skulle helt knall och fall råka gå och kola vippen så är man ju fortfarande aktiv medlem på iFokus. Hur fungerar det mellan världarna? Känner man sig skyldig att kolla in alla sajter, trådar och kommentarer månntro? Får man en ny dator i himmelens paradis att blogga sin egen hemsida ?

Kanske är det två olika världar med två olika mentaliteter och sätt att leva. Datakunskaper är antingen helt onödiga i himmelen eller så får man sätta sig på fortbildning för att det bara är bättre, större och mer utvecklat i himmelen.

GudrunJ
3/13/10, 10:02 PM
#12

I himlen har man torrklosett.

Das war dass, som tysken säger.

Kram Gudrun

Pandi
3/14/10, 8:47 PM
#13

Nu närmar sig djävulsdagen med stormsteg. Fy, imorgon kommer jag vara jävligt fokuserad på att inte bryta ihop totalt..

Glöm ej bort att skicka lite tankar åt mig..
Önskar ett lycka till åt mig själv. Jag ska bunkra upp med musik, böcker och egengjort ingefära och kanel mot eventuellt illamående..

Annons:
Pandi
3/15/10, 8:01 PM
#14

Tack så mycket till er alla som skickade en tanke till mig idag :)
Nu har jag druckit upp allt och går på toaletten lite stup i kvarten, nu är det bara själva morgondagen kvar!

Svartkatt
3/15/10, 11:52 PM
#15

Skickar iväg lite positiv energi till dig i efterskott :) Hoppas att allt har gått bra för dig.

[mia-38]
3/16/10, 6:37 AM
#16

Ska tänka på dej idag.
det kommer att gå bra.

Kram till dej.

chik
3/16/10, 8:01 AM
#17

Pandi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Vitänker på dig..Det går bra.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Pandi
3/16/10, 7:41 PM
#18

Sådär! Då var allt avklarat. Fick klä om då jag kom dit, ett par ursnygga papperbyxor med hål i ändan, haha! Tokgrinade i ren panik en stund, sedan samlade jag mig och gick in i undersökningsrummet, där jag grinade ytterligare. Fick lägga mig ned och så försökte dom hitta något att sticka i, i armvecket alltså. Fyra gånger på höger arm, tre på vänster, ytterligare en på höger och då fick dom napp! Sedan fick jag smärtstillande (hjälpte ej) men det lugnande medlet sa bara PAFF, sedan snurrade hela världen och kroppen blev till gelé. Sedan fick jag ett finger i rumpan (vilket EJ uppskattades) och senare en jävligt lång slang. Det gjorde jävligt ont då och då, så jag skrek och halvgrinade och tryckte förmodligen sönder mammas stackars hand. Bad om mer smärtstillande men fick inget, det var ju snart klart. Efteråt fick dom leda mig till toaletten där jag fick sitta och pysa luft/slaggprodukter ett bra tag.
Efter undersökningen mådde jag dåligt för hela världen snurrade och jag var jätte trött, vi åkte på MAX och skulle käka, fick inte i mig nått för jag mådde illa. Halvsov i bilen på väg hem, sedan däckade jag i sängen!
Nu har jag huvudvärk och kan inte äta ngt pga att jag mår illa då mat intages. Men det släpper nog senare :)

Slutligen, allt såg bra ut! Så det enda dom kan säga är att jag förmodligen lider av IBS, Irritabel tarm. Jag får helt enkelt leva med detta, och har jag tur blir saker och ting bättre :)

Tack alla som hjälpt mig! <3

[Hukanson]
3/16/10, 8:30 PM
#19

Wow lever helt med i ditt dramatiska öde som förhoppningsvis slutar lyckligt med att du lär dig leva med denna irriterade tarm. Om du ursäkar att jag säger det så här men i mage och tarmar lagrar man mycket starka känslor , så det kan finnas anledning för dig att titta på hur du hanterar vrede och rädsla för att kunna vara litet visare med din mage och din personlighet.

Upp till toppen
Annons: