Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Videoklipp

Near death experiences

2010-04-16 14:23 #0 av: Jane-Lyzell

Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2015-06-27 00:51 #1 av: Huygens

Beyond Our Sight, NDE-dokumentär.

Anmäl
2015-06-27 11:48 #2 av: The_pearl

Står att videoklippet finns inte :/

Anmäl
2015-06-27 14:32 #3 av: Tjohalia83

Får samma som #2

Anmäl
2015-06-27 15:39 #4 av: Loris M

#2#3 Om ni menar videoklippet i #0 så är det  inte speciellt konstigt. Tråden startades av Jane för drygt 5 år sedan. Skämtar Den i #1 fungerar dock. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-07-14 12:42 #5 av: Huygens

Julia Fischer berättar på tyska (15 min) om NDE vid 6 års ålder. Hon pratar fort och har en dialekt som påminner om österrikisk, men hon ger en bra redogörelse.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.