Annons:
Etiketteruforymden
Läst 4623 ggr
lalle87
2010-09-23 18:03

såg massa ufon

Jag och en kompis var ute och åkte(skulle köpa min katt) mitt i skogen och det var kol svart inga lampor mitt ute på landet.

Då såg jag 2 ljusprickar som åkte fram och tillbaka i sidleds och sen upp och ner super fort!!!

inget kan gå så fort tänkte jag det måste va ufon!!

1 timma senare såg vi en stor boll som ramla rakt ner från himlen och det lös grönt runt den :S

vad tror ni det var?

mvh//E

Annons:
[TristanChi]
2010-09-23 18:41
#1

Jag tror också att det var UFOn, d.v.s. oidentifierade flygande föremål/fenomen. I brist på mer information får man ofta nöja sig med det.

[mia-38]
2010-09-23 18:51
#2

Hej.

Jag har själv sett sådant för ca 6-7 år sedan.
Har ingen förklaring till vad det var..men jag tror starkt på UFO:n.

FilipSoderholm
2010-09-23 19:28
#3

Ja, har du inte identifierat föremålet så är det per definition ett UFO.

[dagdrommarn]
2010-09-24 00:48
#4

ken det inte varit en komet?såg för typ ett år sen hur himmeln blev grön utanför fönstret och i tidningen dan efter så stod det att ngn hade sett en grön ljusboll landa i skogen,tror dom fick fram att det var en liten komet…

FilipSoderholm
2010-09-24 11:03
#5

#4

Kometer tenderar inte att slå ner på jorden. Det var nog snarare en asteroid eller meteor.

Ghosthunter
2010-09-24 12:22
#6

Jag tror helt klart på UFO…kometer, meteorer eller asteroider rör sig inte på det viset. Jag har också sett ett UFO för några år sedan…så tydligt så att jag kunde se att det var en farkost!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[TristanChi]
2010-09-24 12:32
#7

#6

Jag har också sett ett UFO för några år sedan…så tydligt så att jag kunde se att det var en farkost!!Flört

Men då var det inget UFO. Du identifierade ju det.

Ghosthunter
2010-09-24 12:35
#8

Jaha…därmed gick denna diskussionen upp i rök…Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

FilipSoderholm
2010-09-24 12:50
#9

#8

Jag förstår vad det är du antyder, men det finns ingen anledning till det. Det går jättebra att fortsätta diskutera. Carry on.

Denna kommentar har tagits bort.
kajmal1
2010-09-24 15:14
#11

en meteor som går mot jorden, och är grön, kallas bolid

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[MargaretaA]
2010-09-24 16:37
#15

en vinterkväll för 35 år sedan såg jag en ljusprick som åkte över himlen ganska sakta först. Sedan stampade den på gasen och det blev som ett streck i stället. och inte nog med det, strecket gjorde sedan knut på sig själv och blev nästan som ett trassligt garnnystan. Sedan for den bara iväg och försvann på mindre än en skund. Jag var djupt imponerad!

Jag undrar fortfarande vad det var!Förvånad

Upp till toppen
Annons: