Annons:
Etikettövrigt
Läst 9146 ggr
Jane-Lyzell
2010-07-10 18:37

Iris Hall , Minnes andakt! -Ramsbergsgården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

11 juli kl13.00
Minnes Andakt för Iris Hall. Öppen för alla Iris elever och vänner eller den som vill visa sin aktning genom att delta! Ett fantastiskt medium har gått ur vår tideräkning. Anders Åkesson gör en minnes andakt till sin mentor Iris Halls minne. Till denna programpunkt är du välkommen även om ni inte varit med på medlemsveckan.
Det finns möjlighet att köpa lunch eller kaffe,( lunch förbokas på info@ramsbergsgarden.se )

Varmt Välkomna!

www.ramsbergsgarden.se i hjärtat av Bergsslagen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Annisangel
2010-07-10 19:58
#1

Men jösses, har hon gått ur tiden? Hur gick det till? Finns inte ord för hur jag känner mig….

Tyvärr har jag inte råd att komma, men jag ska tända ljus och skicka en tanke…Kyss

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Merlin-pappa
2010-07-10 22:31
#2

Vad trist! Jag visste inte att hon har passerat mållinjen. Känns inte kul alls. En nära släkting till mig kilade nyligen runt hörnet, och en nära släkting är på väg … Känns deppigt!

När dog I H??

Jag kände inte henne personligen, man har en god vän, som är god vän med henne …

Stor vänlig Kram,

Stefan

Kristall47
2010-07-10 23:53
#3

Jag tror att det var 2009, ej riktigt säker

Elisabeth-J
2010-07-11 00:45
#4

Kan tyvärr inte åka imorgon Jane, hade så hemskt gärna kunnat vara med, men jag tänder ljus hemma och deltar i minnesstunden på distans.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Marina2
2010-07-11 13:29
#5

Tänder ljus och deltar också på distans.

Kram/Marina

Mads
2010-07-11 14:06
#6

Sänder en tanke till alla er som deltar & till Iris !

Kramar

Amor Vincit Omnia

Annons:
Jane-Lyzell
2010-07-12 01:01
#7

tack för fina ord och tankar o ljus - minnes andakten var jätte fin o vacker! Iris var med andligenGlad o stälde o styrde! Anders gjorde en fin andakt!

Iris begravdes 23 april i år!

Tack alla ni som kom!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fredrik1
2010-07-12 14:30
#8

Hej Jane och alla,

Jag hade ingen möjlighet att närvara vid andakten men skickar mina varmaste tankar till Iris och alla deltagare.

Fint att höra att Iris var med och styrdeGlad

Jag kan tänka mig att hon ville ha några ord med i spelet, om jag känner henne rätt.

Iris har betytt otroligt mycket för mig och för mediumskapet i Sverige.

Personligen tycker jag att hennes gärning är värd att dokumenteras på något sätt. Kanske en renodlad minnes-websida, liknandes exempelvis Gordon Higginsons sida. Eller varför inte en bok ?

Vad tror du om det Jane ?

Bara mina funderingar …Glad

Vänligaste hälsningar,

Fredrik M

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Denna kommentar har tagits bort.
nyfiken51
2010-07-12 22:39
#10

Synd att jag inte hade möjligheter att delta..Har haft föremånen att träffa Iris både på stor seans .Men även på medialkurs,för henne Hon var (är) en härlig kvinna med mycke humor och stor kundskap. Men också en kvinna som visste sitt värde,våga säga ifrån om något var fel…

Ett stor medium,har gått ur tiden,,, Och som Astrid Lindgren skulle ha sagt " Hon fattas mig"

Jane-Lyzell
2010-07-13 00:47
#11

`8 låter som en bra ide´

Vi fick ett foto skänt till ramsbergsgården av henne det kommer hänga här för hennes minne- till allas beskådan:-)) hon och Julia Griffit som verkade under många år här(10år)

9 hon finns med med sina eleverSkrattande inte har hon lämnat oss!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

I-I-I
2010-07-13 00:51
#12

Glad att hon är med oss i slutänden ändå!

Skickar lite tankar och ljus i minne av Iris.

Upp till toppen
Annons: