Annons:
Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 6249 ggr
millis
3/6/08, 10:38 PM

Uppleva tidigare liv (Skåne)

Hej!

Jag skulle vilja uppleva delar av mina tidigare liv och undrar om ni kan tipsa mig om en duktig hypnotisör eller liknande (gärna i Malmö-trakten)? Det hade känts tryggare att gå till någon jag blivit tipsad om. Berätta gärna om egna upplevelser.

Tack på förhand

Annons:
tarotlasse
3/7/08, 1:31 PM
#1

Jag känne rinte till ngn i Malmö men det borde ju finnas ngn där också men i Helsingborg vet jag ett par stycken.

Det är Alternativ mässa i HBG i helgen 8-9 mars och jag vet att där finns ett par regresions terapuefter  med på denna mässan.

Lasse

millis
3/8/08, 8:29 PM
#2

Tack Lasse, du är min klippa! Tyvärr har jag skadat ryggen och har ingen möjlighet att besöka mässan, men du får gärna PMa mig med namn, så kan jag ta mig till Hbg för en session.

Ayena_old
3/8/08, 9:08 PM
#3

Det finns en i Malmö - Mariel Månfalk. Henne har jag varit hos. Ska se om jag hittar en länk - återkommer isåfall :-)

millis
3/8/08, 10:48 PM
#4

#3 Tar gärna emot en länk om henne. Berätta gärna om dina upplevelser, antingen här eller via PM. Jag är en analytiker av naturen och det kommer nog att kvitta hur många berättelser jag hör eller hur mycket jag läser, så blir jag inte övertygad förrän jag själv ser eller hör något. Misstänker att jag är svår att få i hypnos eftersom jag vrider och vänder på allt men det är verkligen värt ett försök. Tack för din omtanke.

tarotlasse
3/8/08, 11:05 PM
#5

Du ska få veta mer en annan  dag och få länkar till 2 st här i HBG.

Bokade själv en tid hos en av dom idag en av mina egna elever i medialutveckling som är regresions terapueft i grunden.

Som ska vara riktigt duktig men har inte henns hemsideadress hemma.

Plus att jag vet en annan kvinna här i stan som ska vara en riktigt duktig regresions terapueft  har hört flera som varit hos henne och varit nöjda.

Men har inte varit där själv.

Birgitta Ohlsson http://www.yourlight.se/

Lasse

tarotlasse
3/9/08, 10:24 PM
#6

Så där nu har jag hemside adressen till  Barbro Åkesson som hon heter  och den är www.vagenutlederinat.se

En härlig kvinna som ska vara jätte duktig kan berätta mer efter jag varit där nästa månad.

Lasse

Annons:
millis
3/11/08, 9:05 PM
#7

#6 Tack för länken, väntar med spänning på att höra hur det gick!

Newage
3/11/08, 11:18 PM
#8

Mariel/Bengt Månfalk, hemsida:
http://hem.bredband.net/bengmanf/

millis
3/13/08, 8:36 PM
#9

#8 Åh, tack så mycket!

Innan jag går iväg till någon så skall jag testa lite själv. Ikväll tänkte jag att lyssna på ett självhypnosband och se om det händer något…

Ayena_old
3/13/08, 9:47 PM
#10

#8 - Tack så mycket. Jag sökte men fick inte fram något vettigt, bara om en massa föredrag.

Millis - lycka till!

Mollsan
7/19/08, 7:41 PM
#11

Har en kompis som varit hos Birgitta Ohlsson som tarotlasse tipsar om i nlägg 5, o hon verkade jätteduktig. Min kompis berättade så helt otroligt spännande efter hon varit där. Har själv funderat på att beställa tid hos henne;)

millis
7/19/08, 8:12 PM
#12

#11 Tack för rådet! Jag har inte tagit mod till mig att gå iväg än, är rädd för att jag inte kan slappna av tillräckligt för att det skall fungera. Jag har en kollega som varit iväg till flera stycken men inget händer. Vi påminner lite om varandra… Men berätta gärna om du varit iväg!

Upp till toppen
Annons: