Annons:
Etikettupplevelser
Läst 667 ggr
flocken
7/30/19, 7:10 AM

Han mår bra ❤️ en hälsning från andra sidan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hälsningar från andra sidan kan te sig olika. Gick o lade mig igår. Hade precis börjat slappna av o sov lätt. Jag var i Sömnparalys. Kunde inte röra mig men var medveten om allt. jag kände en puff på armen, två puffar. Tittade upp o där stod dexter. Älskade, älskade dexter. Slängde mig runt honom o kramade, pussade hans nos. Han pussade tillbaka. Han var glad. Ingen smärta i hans ögon, svansen viftade, friska ben. Tillslut försvann han o jag vaknade upp. Tårarna rann, kroppens var tung, stickningar i armarna. Var helt slut. Men vetskapen att dexter har det bra är skönt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Lussan20
7/30/19, 7:49 AM
#1

Så underbart att han hälsade på dig. Min förra hund kom i en syn till min man mitt på dagen, han var helt tagen då han aldrig haft sådana upplevelser. Hon kom senare till mig och sade adjö, men det dröjde för jag var täckt av sorg efter henne.

De har det bra där på andra sidan regnbågsbron, de är friska och leker i solen tills vi möts igen,- där på andra sidan regnbågsbron!- Har tänkt så mycket på dig! Dexter finns i ditt hjärta, i vinden, på promenaden, i drömmarna hälsar han på…Kram från WL🤗🌺

Amandla
7/30/19, 10:40 AM
#2

❤️🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tant Grön
7/30/19, 1:30 PM
#3

❤️🐶

Magi-cat
7/30/19, 1:42 PM
#4

🐶🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
7/31/19, 12:20 AM
#5

Så underbart!❤️🐶

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
7/31/19, 4:02 AM
#6

Härligt! ❣️

Annons:
flocken
7/31/19, 6:31 AM
#7

Nämnde detta för min man. Just när detta hände blev sovrummet flera grader varmare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Diamantenero
8/4/19, 11:11 PM
#8

Låter som en fantastisk upplevelse🙏 Jag ler av lycka för er skull genom tårarna för min älskade Alice som lämnade jordelivet för snart tre veckor sen. Tack för att ni delar såna fantastiska historier. Det ger mig hopp i sorgen att vi kommer förenas igen en dag med våra älskade djur. Jag har själv känt och upplevt Alice men mer subtilt. Hoppas på att verkligen få ”känna henne” igen som ni har gjort med era älsklingar! Jag försöker vara öppen för henne och pratar med henne som förut. Jag tror att hon försöker nå fram. Jag hoppas det🌟 Tack återigen och för den fantastiska bilden på Dexter. ❤️

Lussan20
8/5/19, 7:37 AM
#9

Så fint foto,jag  blev rörd här!

Ja de försöker komma igenom med en kär hälsning att allt är bra, de kan nog känna våran kärlek ända över regnbågsbron. Sorgen tar tid, den kommer i vågor. Till de som inte respekterar sorgen efter en hund skulle jag vilja säga att de är så utlämnade till människan och hjälplösa utan vår omsorg. De är som barn för många av oss. Läste något fint om just hundar -Varför blir människans bästa vän inte äldre? Jo den lär sig snabbare allt om trofasthet, lojalitet och kärlek än människan.Det är ju sant! De får ju aldrig flytta hemifrån oavsett hem. Så ibland tänker jag då jag ser dåliga hundägare-det kanske är bra att de inte blir äldre?

Bara lite små tankar om dessa underbara väsen - våra kära vänner hundarna- Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: