Annons:
Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1764 ggr
[erikam]
2013-10-31 18:08

Ett tack!

Hej! Jag har tänkt några dagar att jag ska skriva här, men inte riktigt haft orken. Ikväll kände jag att det passade sig så nu kör jag! Jag vill säga tack till alla er här inne! Jag skriver inte allt för ofta i trådarna men läser flera gånger om dagen. Ni har lärt mig så otroligt mycket! Hela livet (så länge man kan minnas) har jag vetat att jag är lite "speciell", att jag kan se och höra saker som inte alla andra kan. Min farmor är medial och har arbetat mycket med det i sin ungdom och hon har alltid stöttat när ingen annan nära trott. För snart två år sedan började det hända saker i en lägenhet jag bodde i tillsammans med en kompis, det var då jag på allvar förstod vad det är för "fel" på mig ;). Det var inga trevliga upplevelser, vi träffade olika medium och det slutade med att vi flyttade. Sedan dess har småsaker hänt ofta. Den stora skillnaden är att jag är oftast inte rädd längre. Jag ska inte säga att jag tar det med en klackspark men jag känner ett större lugn inför det andliga, både rent allmänt men även när det händer saker. Mycket är tack vare den här sajten och ni medlemmar, Medarbetare och sajtvärder. Så mycket värdefull information och lärorika, kloka kommentarer! På senare tid har jag också börjat öva upp mig till att finna borttappade saker, hittills har det gått väldigt bra och jag känner mig… Hur ska man säga… Lyckligt lottad, haha! I framtiden vill jag utveckla min mediala förmåga mer och djupare. Jag är inte ens i närheten av att kunna så mycket som ni kan men jag ser det ändå som en start. Att gå från att vara skräckslagen till där jag är idag, det är jag stolt över. Så TACK ska ni ha, ni får alla dagens ros av mig! Kramar

Annons:
Fjäril
2013-10-31 19:52
#1

Tack själv 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
2013-10-31 20:49
#2

Tack! Det är ju tack vare alla medlemmar som sajten är så bra ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: