Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 913 ggr
Wildheart
9/14/17, 11:24 PM

Lite om mig och sök efter hjälp!

Jag växte upp i ett andligt hem där intresset för det övernaturliga alltid gått hand i hand med sunt förnuft. Vi är många i vår familj och alla har någon form av "sjätte sinne"  Jag hade ingen annan än min Mor att prata om dessa saker med när jag växte upp. Hon varnade mig för att säga något till någon och jag har lyckats bli bränd i ämnet så jag är inte så öppen med detta än till dom närmaste. 

Jag kan inte styra min gåva och framförallt kan jag inte tolka meddelanden till mig själv eller dom närmsta vilket är olyckligt. Till en början kunde jag lösa det med tarot och pendel men även det blev oanvändbart. Någon sa till mig att detta är av en väldigt bra anledning och att jag borde låta det vara. Så jag har inte försökt lösa det. Vissa dörrar bör förbli stängda vilket jag vet allt för väl!

Detta är första gången jag sökt mig till något forum för jag är helt vilse i en serie av händelser som skett mig sen flera år tillbaka. Ämnet är känsligt och väldigt privat. Någon försöker få min uppmärksamhet, jag vet vem, men inte vad… Nu har det eskalerat till fysiska aggressiva händelser. Det är ingen illvilja eller något ont. Jag har svårt att föreställa mig det. Något sker, en pryl far in i väggen eller lampan börjar blinka frenetiskt och luften blir tung och otrygg och jag blir fysiskt rädd. Jag får hjärtklappningar och panik. Visst har jag blivit skrämd förr men inte såhär. Om någon känner sig villig att hjälpa så kan vi ha en privat diskussion om det. Det är en lång invecklad historia involverad och inget av det som jag känner att jag vill dela med mig av på öppet forum. Även stängt för den delen. Vissa "inblandade" kan ta illa upp och jag vill heller inte hänga ut någon som inte kan säga ifrån!

Hemma luktar råtta!

Annons:
Huygens
9/14/17, 11:43 PM
#1

Jag skulle sätta mej ner och ställa frågor till denna/dessa/detta och känna efter svar.

Om det är en ande som fastnat i en mellanvärld, skulle jag sända den positiva energier och prata lite med anden, för att få reda på vad den vill eller söker. Jag skulle troligen uppmuntra anden att se sej om efter vänner, för sådana finns ofta i närheten.

Om det är något annat skulle jag improvisera mej fram, utforska.

Wildheart
9/15/17, 12:08 AM
#2

Ja det hade varit bra om jag kunde ha hört/känt kunnat tolka svaren. Det är som att försöka höra någon viska från andra rummet under vatten. Jag har alltid kunnat be en familjemedlem om hjälp men dom är lika förvirrade. Jag har testat det vanligaste jag kunnat komma på. Seanser, reningar, Meditation, kristaller. Så nu improviserar jag och utforskar lite. 

Efter varje episod sätter jag mig på platsen det hände och försöker, kanske för hårt. Men på senaste har det blivit svårare. Jag skulle också bli frustrerad om jag inte kunde göra mig förstådd!

Hemma luktar råtta!

Upp till toppen
Annons: