Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Borttappattråden

2017-08-11 12:44 #0 av: Amandla

Innan du gör ett inlägg i tråden, LÄS HELA DETTA INLÄGG  för att slippa få ditt inlägg raderat.

Om ni inte fått svar i den gamla tråden så ställ frågan igen här! 

På förekommen anledning: det är INTE jag som letar efter föremål eller djur som saknas.

Gamla tråden här:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/567e823d8e0e74632a00131e-borttappat-traden

1. Var noga med att bara lägga in bilder som ni tagit själva!! Alla måste följa copyrightlagarna på ifokus, det står i skrivreglerna som vi alla godkänt då vi en gång blev medlemmar på nätverket. Alla inlägg som har en bild som vi ser är kopierad från annan sida tas bort direkt. Bäst är att du istället länkar till en sida där man kan se vad du menar för slags föremål. 

2. DET ÄR INTE TILLÅTET ATT EFTERLYSA SAKER ELLER DJUR SOM TILLHÖR NÅGON ANNAN!!!

3. Det är INTE tillåtet att söka exempelvis pengar eller andra saker av större värde. 

4. Det är ej heller tillåtet att söka saker som är stulna. Det är polisens jobb och skyldighet att lösa brott.

5. För er som söker ett bortsprunget djur eller något annat, så ber vi er lägga er fråga i den här tråden - men det gäller INTE försvunna människor, det är oetiskt att känna in andra människor utan deras tillåtelse och sådana frågor tas bort direkt. Vi lämnar inga garantier för att ni får hjälp, men vi vill ge en möjlighet till både tränande medium och andra som vill hjälpa till.

6. Det är frivilliga medlemmar som gör detta på sin fritid så det kan ta ett tag att få svar. Vi är mycket tacksamma för deras engagemang GladDet här är också en tråd där man kan träna på att hitta saker, så prova gärna själva, kanske hittar du något som en annan medlem letar efter!

7. Om du inte får svar beror det inte på att du är bortglömd eller dylikt. Det kan vara så att den som gör läsningar helt enkelt inte kan se något om det du vill finna, därför har du inte fått svar. Det är ingen idé att börja påminna eller tjata, det har snarast motsatt verkan eftersom det då blir en obehaglig känsla omkring frågan och då minskar chansen att någon vill ta sig an den. Så ha tålamod och slappna av.

8. Kom ihåg att lämna feedback när någon tagit sig an din fråga!

Lycka till!

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-08-12 18:41 #1 av: Pluttan_M

Jag har just nu borta tre grejer,

de viktigaste är en extranyckel till huset, som vi tror min sambo senast hade, men säkert minst ett år sedan. Trodde den skulle vara i nån jack ficka eller byxor, men letat igenom nästan allt. 

de andra viktiga är en nyckelknippa som min sambo har sina nycklar på, den såg vi senast under våran bil semestertripp för snart 2 veckor sedan. När nu även denna nyckel till huset är borta börja jag bli orolig och funderar om vi måste byta lås. :(
Vi letade denna i bilens alla fack, och även jackor och väskor vi hade med oss under bilsemestern. 

Nycklarna är silvriga, vet inte vad mer som behöver beskrivas. På nyckelknippan finns en kapsylöppnare

Tredje och minst viktiga saken är en tutte till min 10 veckor gammal son, som han bara hann ha de första två veckorna den är vit/genomskinlig. 

Vore ju så himla bra och coolt om allt gick hitta. 

/Hanna

Anmäl
2017-08-13 19:45 #2 av: sassa80

Jag letar efter en silvrig Michael kors klocka samt mitt körkort, en borttappade under samma tillfälle. 

Anmäl
2017-08-14 07:26 #3 av: Tore Breivik

Bifogad bild
Hej! Jag tappade bort min bilnyckel nån gång under arbetsdagen. Jag jobbar som trafiklärare och bytte mellan bil och motorcykel den dagen bilnyckeln försvann.

Om nån skulle vara så vänlig att hitta min bilnyckel vore jag jättetacksam.

Nyckeln är lik den på bilden.

Mvh Tore Breivik

Anmäl
2017-08-14 14:51 #4 av: Nattasalla

hej  jag har tappat min förlovingsring jag har helat överallt kan inte hitta den! den har varit borta sen torsdagen 22/6 dagen innan midssomarafton

Anmäl
2017-08-16 15:40 #5 av: Nuuppu

Hej. Jag har lyckats tappa bort en del viktiga kort. Åkkort, id kort, bankomatkort, byggställningscertifikat kort. Dom "sitter ihop" med en svart tofs.
Skulle bli så glad om någon kunde känna av något så jag iallafall kanske får ett hum om vart man kan leta :-)

Tack på förhand!

Anmäl
2017-08-16 23:03 #6 av: Softh

Jag hade en klänning som var vit med blå blommor den var kort framtill och längre baktill. Har inte sett den på flera år sista minnet jag har av den är från min pappas husvagn då jag provade den när jag var gravid och magen gjorde att den blev för kort. Har letat både där och hemma men hittar den inte.

Anmäl