Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 549 ggr
Liza-00
2017-07-26 09:52

Blir yr iett gammalt hus

Undrar över en sak, brukar ibland vara på en loppis som är i några gamla lador/uthus och varje gång jag går upp på övervåningen i uthuset och just bara på höger sida vid på halva övervåningen så blir jag yr? Detta händer varje gång och kanske är där typ 5 gånger per år Trodde de va golvet som svajar men min tonåring känner ialdrig så. Pratade om de på jobbet här om dan och då påstod dom att det kanske är nån ande/energi som gör att jag blir yr. Ni som kan lite om det kanske kan förklara flr mig om det är så att enegin/anden kan vara på samma syälle varje gång ja är där?

Annons:
HellaBella76
2017-07-26 11:26
#1

Jag har upplevt liknande, kraftig yrsel o ett golv som gungar. Detta skedde när jag klev över en tröskel från ett rum till ett annat Jag är helt övertygad om att det var påverkan av energier av något slag. ☺ Energier kan säkert kännas kraftigare i en specifik del i ett rum med. Inte alla som påverkas av detta lika starkt.

Dioramabyggare
2017-07-26 23:26
#2

#0, #1: av era beskrivningar verkar det vara någon sorts energilinjer i marken ni kännt av (Hartmann-Curry-Ley-linjer). Jag har för övrigt själv kännt av sådana på olika platser, utan vinkelpekare flera gånger, med vinkelpekare en gång.

Upp till toppen
Annons: