Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Medium

Ny på ifokus-Bortsprungen katt?

2017-07-25 21:11 #0 av: izzacaroloine

Min fina lilla Sven har varit borta sedan den 20/7. Han brukar aldrig vara borta så länge. Han är en otroligt kelig, social och nyfiken katt. Och hela familjen saknar honom. Vi har letat och letat, men vi hittar honom inte. Finns det någon här som kan hjälpa mig? Hälsningar Caroline

Anmäl
2017-07-25 21:37 #1 av: Uppkatten

Lägg ut en efterlysningsannons på www.vilse.nu om det inte redan är gjort. Ta del av de söktips som finns på VILSE:  http://www.vilse.nu/tips-raad/tips-raad/ Överväg också att ta kontakt med idhund för att höra om de kan hjälpa er  http://idhund.se/ . En fb-sida som täcker hela landet är Vi längtar hem.

Anmäl
2017-07-25 22:08 #2 av: Amandla

Lägg din fråga i Borttappat-tråden där den ska vara enligt sajtens skrivregler. Klicka på länkarna för att hitta rätt. Bläddra längst ner i Borttappat-tråden och skriv din fråga i rutan där. Jag låser här.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.