Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Ny medlem/presentationer

Ny och intresserad av råd och vägledning

2017-07-14 22:09 #0 av: Lymerus

Hej. Jag är mest här för att finna andliga råd och vägledning. Jag är en man som kämpar mot negativ yttre påverkan i min vardag. Främst arbetslivet där arbetsplatsen med kollegor är den stora energi tjuven. (Bråkiga kollegor). Jag suger åt mig känslor och intryck och låter mig påverkas negativt av folk att jag inte är 100% säker om jag läser av folk rätt eller om det bara är min inbillning. Jag vill ha råd och hjälp att få ordning och stabilitet i mitt sinne och skydd mot negativ energi som drar ner mig. Jag söker här andlig och spirituell rådgivning och vägledning. Jag har haft viss kontakt med det övernaturliga. Inte mycket men tillräckligt intryck för att veta att det finns något bortom de flestas förståelse.

Anmäl
2017-07-15 10:59 #1 av: NeferNefer

Välkommen hit! Läs i trådarna här, det finns en del sen tidigare om energitjuvar och annat andligt. Tummen uppMånga av medlemmarna är också väldigt duktiga på att ge kloka svar Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.