Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Info från admin

Inga försvunna personer!!

2017-07-14 15:18 #0 av: NeferNefer

För kännedom, och på förekommen anledning, är det förbjudet att fråga efter försvunna personer. Vänd er till polisen i stället. Detta för att många faktiskt inte vill bli hittade, exempelvis personer med skyddad identitet. För dem innebär det livsfara om folk börjar leta efter dem.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-07-15 16:58 #1 av: Vandrar med Wolf

Kanonbra initiativ NeferTummen upp för det här är nåt som verkligen kan orsaka skada och jag blir förvånad över att det ens  finns dom som ställer såna här frågor via forum eller till medium  det övergår mitt förstånd Förskräckt vad tänker dom med,fötterna eller  Ledsen

Nu såg jag inte tråden men jag säger som jag sagt förr, det är ordning och reda med dig fina kvadruppelkollega Cool

Anmäl
2017-07-15 20:47 #2 av: NeferNefer

#1: Tackar, snälla du BlommaJa, jag begriper inte heller ... såvida de inte är såna som söker efter folk de förföljer, förstås.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-07-16 15:15 #4 av: NeferNefer

Svar till inlägg #3 (som har tagits bort, men i inlägget kritiserades admins agerande och regler): Om polisen och Missing People verkligen söker efter den här personen och vill ha hjälp av medier, så är det de som ska ta kontakt med medier. Inte någon anonym person på ett internetforum. Dessutom står det klart och tydligt i våra skrivregler så här:

"Inga önskemål om hjälp att hitta försvunna människor får förekomma av respekt för personerna ifråga och deras anhöriga."

samt:

"Övernaturligts admin har tolkningsföreträde av skrivreglerna och bestämmer när varningar och skrivförbud delas ut liksom när inlägg redigeras. Admin tar utan förvarning bort trådar och inlägg som bryter mot reglerna,  inte tillför något för sajten, till exempel kommentarer som är förlöjligande eller förminskande, eller om en tråd urartar till en rad inlägg av typen "du sa och jag sa" osv . Inga generaliseringar som "alla troende" "paranormalister", "siffare" eller "alla skeptiker" osv är tillåtna. Det är upp till varje medlem att läsa reglerna, inga pm skickas ut till berörda parter när trådar eller inlägg på något vis modererats. Det är inte tillåtet att diskutera modereringen i trådarna utan det ska ske via pm till sajtvärden."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.