Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1174 ggr
Hejjordgubbe
7/9/17, 12:31 AM

Hund betydelse! Se hit!!

Jag stod och duschade förut och i duschen blev det som små vattenpölar som bildade något som såg ut exakt som en hund. Jag såg detta av en ren slump. Är det någon som vet vad detta kan betyda? Är det något som vill säga mig nåt?

Annons:
Amandla
7/9/17, 12:07 PM
#1

Bäst är om du känner efter själv, vad tänker du på när du ser en hund? För mig står hunden för trofasthet, att vara med i flocken, villkorslös kärlek, men du kanske tänker något helt annat? Många tycker om hundar, medans andra ogillar dem eller är rädda för dem. Gå på vad du känner!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Hejjordgubbe
7/9/17, 12:29 PM
#2

Jag är lite rädd för hundar, speciellt såna som hoppar osv. Men jag läste någonstans på Google att det kan va Tecken på en osynlig fara. Stämmer det?

Amandla
7/9/17, 12:41 PM
#3

Jag tror att du inte behöver gå runt och vara rädd för att något osynligt ska hoppa på dig. Osynlig fara kan vara så enkelt som att något oväntat händer, nu spånar jag bara fritt: ficktjuv, att ta ett snedsteg så du får ont i fotleden, en bil som kör mot rött osv. 

Ta det lugnt, se dig för och jaga inte upp dig 🙂för det här behöver inte alls betyda att något ska hända. Det kan vara så att du börjar öppna dig för en andlig utveckling, och där ingår att lägga märke till olika slags Tecken för att få igång intuitionen. För mig blir det ofta så att jag ser samma Tecken gång på gång på gång, då vet jag att jag är på rätt väg med det jag håller på med för tillfället. Som en bekräftelse, och då går jag inte så mycket efter vad själva tecknet egentligen betyder för mig  utan det är upprepningen som är viktig. Så tänker jag.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Hejjordgubbe
7/9/17, 4:00 PM
#4

Okej tack

Upp till toppen
Annons: