Annons:
Etikettmedium
Läst 1390 ggr
tyxx
2017-07-06 12:14

Fråga till medium

Så, medium kan ha kontakt med personer som har gått bort. Enligt mina kunskaper från diverse reality TV serier kan en själ gå vidare eller stanna kvar. Om själen går vidare, innebär det att den inte är kontaktbar längre?

Andra frågan: finns det restriktioner inom vilka man kan kontakta. Till exempel om någon som är adopterad får reda på att personens mor gått bort, är det då möjligt att kontakta modern?

Annons:
drömmare
2017-07-06 23:15
#1

Finns inga regler allt är möjligt ,men inte säkert det är nyttigt

[Vandrar med Wolf]
2017-07-07 05:43
#2

Det går utmärkt att kontakta dom som gått över till andra sidan, dom som dröjer sig kvar är det inga problem heller med men det där är individuellt hur lång tid det tar att upprätta förtroende mellan mediet och anden för det kan se så olika ut beroende på situation,orsaker varför dom dröjer sig kvar med mera.

Vi kan få kontakt med alla så  även adopterades anhöriga och det är intressant att du tar upp just den frågan för alla adopterade vet inte vilka deras föräldrar eller anhöriga är så där kan problem uppstå och den som besöker mediet känner inte igen vem som kommer igenom och det säger sig själv när dom inte vet något om hur deras biologiska släkt och anhöriga är eller hur dom var och då blir det svårt för mediet att ge en bevisföring .

Jag var med om just det för över tio år sedan, jag är född i Tyskland och adopterades som treåring och gick till ett medium där min far kom och det gick ju inte ihop för mig eftersom han lever men allt efter som under sittningens gång gick det upp för mig vem det var och i mina adoptionspapper så framgår det att han inte är i fysisk form medan min biologiska var i livet.På den tiden hade jag fått lite kontakt med min biologiska släkt och mediet jag gick till ägnade sig åt psychic art.

Jag ville se kort på min biologiska far men allt gjorde för ont i min biologiska mor så det där var nåt hon inte alls kunde tala om men med mig från sittningen fick jag en bild på hur han såg ut vilket senare blev bekräftat så är det en sån situation så brukar andevärlden både lösa våra funderingar och svaren kommer så småningom om inte just under sittningen och det här är nåt jag försöker tänka på själv och känna in  finns det andra biologiska band som sittern/klienten inte vet något om och det kan vara marigt för alla vill dom komma igenom och få säga sitt så det är inte dom lättaste situationer som medium man kan möta och är det så brukar jag avsluta den kontakten och be nån som sittern känner igen att komma fram istället.

Många medium påstår att vi inte kan påverka vem som kommer igenom men jag har helt annan erfarenhet efter 30 års shamanskt arbete  att det är inga som helst problem att få kontakt med den som sittern/klienten  helst vill ha kontakt med.Nu jobbar jag inte som ett vanligt traditionellt medium men gjorde för många år sedan och det fanns aldrig några hinder tvärtom dom kom med glädje och förmedlade sitt.

Restriktioner, möt både andevärlden och dom fysiska med respekt och inte stressa andevärlden så som många av tv-s program gör för sånt är så oerhört respektlöst elakt gjort  och vi jagar inte fysiska människor så och ska inte heller stressa och jaga andarna.Respekt,etik och moral i alla lägen är en självklarhet när man ägnar sig åt det här,allt annat är förkastligt och det är bara att gå till oss själva hur vi skulle känna om fysiska människor stressar och jagar oss som ande i jakt efter bevis på våran existens🌺

[NeferNefer]
2017-07-07 11:49
#3

Mycket klokt och bra svarat, Vandrar med Wolf, och jag håller med om allt 👍🌺

[Vandrar med Wolf]
2017-07-07 15:56
#4

Tack min fina kvadruppelkollega 🤗 vi tänker lika i mycket du och jag 🌺

[NeferNefer]
2017-07-07 16:06
#5

Ja, det ser så ut 🤗😃

[Vandrar med Wolf]
2017-07-07 17:34
#6

# 5 Vänskap är för evigt ❤️

Nu kapade jag tråden lite, ber om ursäkt för det 😊

Annons:
[NeferNefer]
2017-07-07 17:35
#7

#6: Det är så sant ❤️🌺

Upp till toppen
Annons: