Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 571 ggr
flocken
2017-07-03 10:16

Intuitionsövning 3 juli

Var ute o gick med 6 hundar idag. Något hände under promenaden. Vad?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2017-07-03 10:18
#1

Kom 4 lösa hundar mot oss utan ägare. 3 försvann relativt fort. Men nr 4 vägrade försvinna. Fick även hjälp av en kvinna som oxå försökte få iväg den sista o i samma veva kom det ett par gåendes o anklaga mig att släppa mina hundar lösa. Då röt jag ifrån ordentligt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Sparven88
2017-07-03 11:45
#2

4 lösa hundar kom.

flocken
2017-07-03 12:22
#3

Grattis sparven 🌹

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
2017-07-03 12:26
#4

4 lösa hundar. Otrevligt det där, man får ju dessutom inte släppa hundar lösa alls om man inte har koll på dem. Många tror att det bara gäller under sommaren men man ska ALLTID ha kontroll på sina hundar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-07-03 12:59
#5

Attans, jag ville inte tro det så jag hoppades att ni fick se en ståtlig älg i stället. 

Vad är det för fel på folk? 😓

flocken
2017-07-03 14:26
#6

Är obehagligt men är super stolt över mitt gäng då ingen morrade eller försökte något. Utan ist backade undan.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[nevamisse]
2017-07-03 17:23
#7

4 lösa hundar kom 😮

Dimocarpus
2017-07-03 19:35
#8

fruktansvärt, hur kan man göra så? oansvarigt vad som helst kan hända..

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

flocken
2017-07-03 19:43
#9

#8 Det var inte meningen. Men var en jobbig händelse. Tur att inget hände. Hade inte varit roligt med slagsmål. Jag som driver hunddagis är super noga med hur jag visar mig utåt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2017-07-03 23:10
#10

Trodde du träffade kompis med hund. Tur att inget allvarligt hände.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
2017-07-04 00:39
#11

Ormträff trodde jag…

Upp till toppen
Annons: