Annons:
Etikettandlighet
Läst 760 ggr
[Malin28]
2017-06-24 18:44

Sett olika skepnader

Hej jag och min sambo har vart med om olika fenomen i lägenheten. Allt från att sägen har rört dig till att vi sett nåt komma flyga. Jag har även sett nån stå och titta på mig. Och nån satt sig i sägen och lagt handen på benet. Nån som vet om det är nå övernaturligt som händer då?

Annons:
2Sirius
2017-06-24 19:31
#1

Antar att det skulle stå:"Sängen har rört sig…" Det har jag också varit med om, Det har varit både Madrass, Kudde och Täcke som har rört sig. Jag har också känt som att osynliga Väsen/Energin formationer, har, Suttit på Axeln, Hängt på ryggen/i byxorna, rört vid mig på allehanda ställen, både vid stående och liggande tillstånd. Mönster som bildats på hud och i kläder. Utöver skuggor i ögonvrån eller liknande, så har jag aldrig sett något… Att se "varelser", känna som att någon rör vid en eller känna tryck över mage/bröstkorgen, som att någon satt över en då man ligger i sängen, brukar associeras med: * Inbillning * Vanföreställningar * Hallucinationer * Sömnparalys * Ökad känslighet (själv undrar jag, För vad?) Just Sömnparalys, inträffar mellan dröm och vaket tillstånd… Huruvida detta är enbart fejkade intryck ifrån hjärnan, elr något mer paranormalt/övernaturligt, det kan jag inte ge ett fullständigt svar på. Vet inte inte vilket tillstånd som ni upplevt detta i, men jag tänker att man strax innan man vaknar helt är mer mottaglig för, mediala inslag. Vad jag dock vet är att, alla upplevelser jag haft, har inträffat vid fullständigt vaket tillstånd, då jag Tex kan stå och arbeta på jobbet då jag upplever vissa inslag….

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Malin28]
2017-06-24 19:47
#2

Okej. Ja blev fel och försökt ändra det men gick inte

Upp till toppen
Annons: