Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 820 ggr
NatalieQ
2017-06-14 00:02

Hur kan jag höra min guide?

Jag hör bara min guide mellan sömn och vaket tillstånd. Hon brukar säga någon mening innan jag hinner vakna till ordentligt. Hur gör jag för att höra henne i vaket tillstånd? Någon?

Annons:
[Roe Deer]
2017-06-14 05:00
#1

Det är inte alltid man HÖR sina guider. Jag har erfarit att de ofta kan förmedla sig som kristallklara bilder för ditt inre. Likt en tanke, som ser ut som ett klart minne! Ens i detta tillstånd pratar de inte alltid, ibland visar de vad de vill via känslor och ytterligare bilder. Lite om kodmeddelanden. Lycka till!

NatalieQ
2017-06-14 08:47
#2

Tack för svar! Ja jag brukar få rysningar när något jag säger stämmer.

[Vandrar med Wolf]
2017-06-14 10:05
#3

# 0 Det där är nåt du kan träna upp och helt klart har du förmågan att med fysisk hörsel höra din guide och en dag kan det bara öppna upp eftersom du redan har förmågan under avslappnat tillstånd att höra henne.

Jag har så långt jag kan minnas ner i barndomen hört min guide och vi pratar lika enkelt som när två fysiska personer för ett samtal.Många guider som redan skrivs i 1 kommunicerar telepatiskt och en del menar att alla inte har förmågan att rent fysiskt med fysisk röst kunna höra sina guider eller andra sidan men den gåvan den tror jag vi alla har men ofta blockerar vi oss och då får dom svårt att nå fram.

Några enkla tips är att prata med din guide om allt mellan himmel och jord,låt henne vara delaktig i din vardag och på så vis öppnar man upp för kommunikation både telepatiskt och med fysisk röst.Du kan även be henne hjälpa dig att öppna upp dom fysiska röstsinnena.Lycka till 🙂

Här är en artikel jag skrev här inne för många år sedan som tar upp ämnet andliga guider lite och det här är ett ämne som aldrig tar slut så artikeln skrapar bara lite på ytan men lite kort om våra kära guider.

http://overnaturligt.ifokus.se/articles/4e4f80c988f472713600577e-vara-andliga-guider

NatalieQ
2017-06-15 18:56
#4

Tusen tack! 🙂

m2studio
2017-06-16 14:51
#5

Hur man kan träna för att vara effektivaste träning att hör sin guide? Jag aldrig hörde något eller inte har uppfattat det.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: