Annons:
Etikettövrigt
Läst 926 ggr
RainyDays
2017-06-02 17:03

Tecken o siffror med betydelse?

Hejhej! Finns det någon här som är kunnig inom det här med siffror/ Tecken och deras betydelse som kan hjälpa mig lite? (:

Jo det är såhär att jag ganska länge blivit ''förföljd'' av tecknet ''&''. Jag ser det överallt och lägger märke till det, sladdar kan formas till det, det tar min uppmärksamhet i texter, ser det alltid på skyltar osv.

I samband med ''&'' tecknet har jag på senaste tiden sett åttor överallt. Varje gång jag ska säga något som har med nummer att göra säger jag 8, när jag tittar på klockan finns siffran 8, och detdär tecknet ''&'' som jag alltid ser, börjar också se ut som en åtta!

Ibland känns det som att jag håller bli galen, sett ''&'' i något halvår och 8:or överallt den senaste veckan. Känns också som att de två har med varandra att göra.

Finns det nu någon som kanske vet vad det kan betyda om det ens betyder något? Har undrat över detta lång tid och försökt hitta svar på egen hand men får inte fram vad det kan vara. Tack på förhand❤️

Three.Twentyfour.Seventeen <3

Annons:
[NeferNefer]
2017-06-02 17:18
#1

Vad gäller Tecken vill jag uppmana dig att känna in vad tecknet betyder för dig.

Vad gäller siffror kan jag rekommendera den här sidan: http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/p/index-numbers.html

Upp till toppen
Annons: