Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Tips & Råd

Varför?

2017-05-19 05:30 #0 av: Softh

Jag har tidigare varit väldigt rädd för allt övernaturligt men igår fick jag plötsligt en väldigt stark känsla att jag vill få kontakt med min huvudguide. Betyder det något? Är det någon som vill få kontakt med mig?

Anmäl
2017-05-19 12:55 #1 av: Sommarek

Det är nästan omöjligt att svara varför andra känner som de gör (tänk på det som en fysisk fråga; att svara på varför det kliar under foten på någon annan, utan att har mer information...) Varför inte lita på din magkänsla och se vad som händer?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.