Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2349 ggr
Vattenblomma17
2017-05-17 23:13

Ser andar när man har sex och läser de tankar?

Jag har två frågor som säkert låter jättedumma men jag mår på riktigt dåligt av det här och jag kan inte slappna av helt när jag är intim med min man. Kan andar se när man är intim med någon eller gör något annat som är sexuellt? Sexualitet är mänskligt och jag gör det, alla gör det, men det har så länge jag kan minnas varit ångestfyllt för mig på grund av att jag alltid har tänkt att mina nära och kära som har gått över till andra sidan ser vad jag gör och dömer mig. Jag känner skam. Är det så? Ser de? Sedan till fråga nummer två. Samma sak med det här med anhöriga. Hör de vad jag tänker när jag inte har för avsikt att de ska göra det? Ibland när jag funderat på om de hör mina tankar så händer det att jag börjar tänka jättekonstiga tankar om mina övergångna nära och kära som jag absolut inte menar egentligen. Ungefär som det här med att någon säger: du får absolut inte tänka på en rosa elefant, vad tänker man på då? Jo en rosa elefant så klart. Kan de höra de tankarna? Jag mår jättedåligt över det här och det förstör mitt sexliv med min man och ger mig ständig ångest.

Annons:
Tjohalia83
2017-05-17 23:21
#1

De ser dig, om de vill, men du behöver absolut inte oroa dig för vad nära och kära på andra sidan ska tycka. Så länge du gör något som du tycker om så gläds de med dig. Oavsett vad du gör så kommer de aldrig att döma dig. De älskar dig ovillkorligt. :)

Tjohalia83
2017-05-17 23:23
#2

Ett tillägg, vill du inte att de är där just då så vet de om det och lär respektera det.

Vattenblomma17
2017-05-17 23:26
#3

Tack för ditt svar Tjohalia83. Det här med tankarna då, hur fungerar det?

Tjohalia83
2017-05-17 23:31
#4

Samma där, men som sagt, de kommer aldrig att döma dig. Från dem får du bara kärlek. Försök att inte oroa dig. :)

Vattenblomma17
2017-05-18 10:23
#5

Tack för svaret igen.

Ghosthunter
2017-05-18 15:16
#6

#0 Det kan räcka att du talar till andarna att du vill vara ifred i intima situationer. Sätt ett förbud för andarna att vara i sovrummet eller var det nu är någonstans.

Sen finns det vissa lagar i andevärlden, som inte tillåter vad som helst. 

Läsa tankar? Självklart kan dom det och det tycker jag är obehagligt, för många tankar som man har är ju inte så ljusa😃 Jag och många andra (medium) kommunicerar med andarna via tankar. Sen ibland har jag bara tänkt tanken att det vore kul om en ande t.ex knackar på bordet och så händer det omedelbart…så de övermänskliga tankeläsare🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Sommarek
2017-05-19 12:53
#7

Dina anhöriga har ju rimligen haft sex själva, så även om de hade velat döma så tycker jag de ska hålla mun.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ghosthunter
2017-05-19 14:23
#8

#7 😂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Roe Deer]
2017-06-07 22:19
#9

Du kan prova att säga till dem i tanken, att du ej tillåter dem iaktta dig under vissa omständigheter. Du kan tillomed om du vill, föreställa dig ett energifält omkring dig med "intentionen" att du är osynlig. Eller att du ej går att läsa av från närgångna andar. Jag har hört vissa medium säga att andar kommunicerar med känslor och inte med ord… det kan ju vara olika hur man uppfattar energier och omvandlar dem till sinnesintryck. Vissa hör ju faktiskt ord, andra förnimmer bilder… huruvida andar uppfattar oss… det är svårt att säga. Men oroa dig inte. Du är en människa och alla människor har olika mänskliga behov. Detta vet andar om och våra behov är inte alltid så intressanta för dem som för oss.

Ghosthunter
2017-06-08 08:18
#10

Ja, när andarna kommunicerar så omvandlas det nog till det vi är bäst på att uppfatta. Är man visuell, så får man mest bilder till sig och är man verbal, så får man mest ord…etc. Själv är jag mest visuell och får därför mest bilder, men även ord emellanåt.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

VattenbIomma17
2017-06-09 17:38
#11

Men kan andar ha något emot om man har mer "nymodigt sex" som inte fanns när de själva levde?

[Roe Deer]
2017-06-09 17:48
#12

Oroa dig istället för om du har jordbundna andar i ditt hem som inte bör vara där…

Amandla
2017-06-09 18:25
#13

#11 Nej, andarna bryr sig inte om när du har sex och i så fall hur. Det de bryr sig om är hur du mår, hur du behandlar dig själv och andra, och ifall du skulle behöva deras hjälp och stöd.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Jbgs]
2017-06-09 23:04
#14

0# bara du har det bra så är det lugnt. Glöm andar å allt sånt å lev i nuet !

Ghosthunter
2017-06-10 09:25
#15

#13 Du talar om änglar. Andar efter någon som har levt fysiskt i vår värld och som inte har kommit över till andra sidan och som sitter fast någonstans emellan, har våra mänskliga beteendemönster. Det är en annan sak. De är också fluktare och gillar det som de ser, precis som när de levde.

Men de som har gått över till andra sidan, har i regel bättre förståelse och lever efter de himmelska reglernas lagar och om det handlar om nära och kära och släktingar, så har dom ofta respekt. Så det är bara att pippa på och leva som du vill!😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Amandla
2017-06-10 10:53
#16

#15 Nej, jag pratar inte om änglar och inte om de som fastnat i övergången. Frågan gäller "andar" vilket jag tolkar som själar som vistas i ljuset/har gått över som de ska.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-06-10 14:46
#17

#16: Precis så, Amandla 👍

[Vandrar med Wolf]
2017-06-11 18:08
#18

Det här är så sjukt så jag finner inga ord ,lägga ner den sexuella biten och skilj andlighet från ytlighet.

Coralines Ghost
2017-06-12 00:12
#19

#18 Vad menar du nu?

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
2017-06-16 11:23
#25

OBS!! Tråden är rensad från ovidkommande kommentarer, ta sånt via pm istället är ni snälla. Nu återgår vi till TS fråga.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
m2studio
2017-06-16 14:46
#26

Det var intressant fråga om överhuvudtaget anhöriga kan se och höra oss. Så varför dem inte kan besvara våran viktiga frågor som gällde när dem levde med oss?

Om dem har intresse att sprida kärlek då varför dem hjälper inte oss med vissa frågor och funderingar då?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: