Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 628 ggr
[Beccisen]
5/15/17, 5:23 PM

Kan det betyda något?

I måndags förra veckan såg jag en rödbrun gris springa på vägen precis framför vår bild som sedan försvann sekunder innan det skulle ha blivit överkörd, någon dag efter när jag cyklade till skolan såg jag en man i orange jacka stå cirka 30-40 meter framför mig och samma dag eller en dag efter hade vi prov i skolan, jag satt med väggen på höger sida och mot vänster var det en ledig plats och sedan satt min kompis. En stund efter att provet har börjat ser jag i ögonvrån hur en mörk hand sträcker sig mot mig över den tomma bänken, så jag kollar på min kompis för att se vad hon ville men hon satt helt vanligt och skrev sitt prov. Och så har jag av och till (inte så ofta) de senaste tre veckorna sett svarta figurer i ögonvrån. Det är inget som känts obehagligt, eller jo den där mannen i orange jacka men annars har inget varit obehagligt. Jag har aldrig varit med om så mycket på så kort tid förut. Det jag undrar är vill någon/några från den andra sidan något speciellt? Vad kan det vara? Jag tycker det känns lite märkligt att det går från att jag inte ser något övernaturligt på flera månader till massor på bara tre veckor.

Annons:
lenjon1
5/16/17, 8:49 AM
#1

Jag tänker direkt på färgen orange, både i mannen du såg och i grisen som lite rödbrun (orange), vad betyder den färgen för dig? Står den för någon positivt.?

[Beccisen]
5/16/17, 10:24 AM
#2

#1 För mig har aldrig orange varit speciell. Jag har varken ogillat eller gillat den.

Upp till toppen
Annons: