Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Intuitionsövning 2, 14 maj

2017-05-14 09:59 #0 av: Dimocarpus

Premiär för mig att göra en QUIZ och öva med er. 

Jag bor med två individer, de brukar sova med mig dagligen. Vad tror ni?

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Anmäl
Fråga 1/1

Jag bor med två individer och de brukar sova med mig dagligen.

2017-05-14 10:02 #1 av: NeferNefer

Jag fick rätt.

Ett tips: när du gör dagens övning i morgon (den som vinner gör nästa dags övning), välj "Skapa undersökning" i stället för "Skapa ifokus-kluring".

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-14 10:03 #2 av: Dimocarpus

Ok, tack! First time here =) 

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Anmäl
2017-05-14 10:04 #3 av: NeferNefer

Bra jobbat, tycker jag!! BlommaOch välkommen hit Kramas

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-14 10:15 #4 av: flocken

Fick oxå rätt

Hemsida

Sajtvärd rexkanin ifokus

Många kramar Mette med flock

Anmäl
2017-05-14 10:26 #5 av: NeferNefer

Fast, Dimocarpus, nu har ju du faktiskt gjort en övning så om du vill kan jag göra övningen i morgon Glad

Anmäl
2017-05-14 11:08 #6 av: ajanki

Katter

Anmäl
2017-05-14 19:48 #7 av: lenjon1

Jag förstod nog aldrig riktigt vad som var rätt svar..jag tyckte det var kille och hund

Anmäl
2017-05-14 20:02 #8 av: Dimocarpus

#5, yes, det är din tur imorgon. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.