Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1063 ggr
Pialinn
2017-05-08 12:11

Telekinesi???

Bor i en liten husbil och det händer oförklarliga saker i den.

Frågade ett medium o hen säger att det är jag själv som gör så sakerna händer.

Första gången det hände satt jag och skrev på datorn, när mina solglasögon rasade från stället de hängde på. (en uppfälld skiva som ska ligga över spisen)

Min fråga är: Hur kan jag ha petat ner dom med min "kraft" om jag hade annat i huvudet och skrev på datorn?

Jag tror det finns andar/änglar som vill visa att de finns  🌺

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Annons:
2Sirius
2017-05-08 13:27
#1

Kortfattat: Provade Elvanse (ett ADHD-läkemedel) i höstas, fick vad som kallas för "ökad känslighet, i bland annat huden, upplevde också, att den öppnade upp, bjöd/släppte in, det som skulle kunna vara "ett väsen". Det började röra sig, på kroppen, i kläder, i madrassen, täcket och kudden. Det bildas mönster, så som Tecken, ansickten, på huden, i kläder, och ytor med smutst elr rörligt material, för energier att rita i…. Men också har saker och ting flyttat på sig, inte mycket och inte snabbt, i alla fall inte då jag såg det…. Det var till och med, så att jag vid ett tillfälle kunde se en Chipspåse veckla ut sig, som om man hade handen inne i påsen, och vecklade ut den. Vid detta tillfället var det jag som tänkte, som att jag vecklade ut den… Det var då jag blev bekant med begreppet "Telekinesi" , att med tankens kraft, forma de vågor, som alla hjärnor producerar, till att flytta saker…. Huruvida andar/änglar/energier, existerar, verkar och agerar, är upp till var och en, hur de tror. Men ett alternativ, skulle oxå kunna vara att saker flyttar sig, när man tänker det, för att något väsen läser ens tankar och gör det åt en. Ett alternativ i ditt fall, då du inte hade en tanke på den saken, kan ju då vara, att ett väsen söker din uppmärksamhet…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Pialinn
2017-05-08 16:16
#2

Tack för svar ⚘ Det är just det jag tror, det du skriver i din sista mening. Att nån försöker få kontakt! Det som händer oftast är att en dörrknopp skruvas ur, och tom hamnar på golvet inne i mitt lilla toarum. Det tar mej 6 vridningar att få dit den igen.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

2Sirius
2017-05-08 17:12
#3

Bra fotnot du har, själv så har jag haft skyddsängel flera gånger… Men mot det jag beskriver ovan vet jag ingen råd mot… Temligen inte skyddsänglarna heller… Någon som "vet precis vad jag beskriver" får gärna skriva pm… ☺ Har en vännina som varit med om att en stor tung vas, farit ifrån bokhyllan mot hennes man då de bråkat…. Jag har haft tankar kring om hon kunnat flytta den, ovetandes… Men hon har fått det förklarat med att det skulle vara en släckting.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: