Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 609 ggr
flocken
4/27/17, 10:23 AM

Intuitions övning 27/4

Då försöker vi igen :) Jag har xtremt ont idag. Var? jag har kronisk värk så alltid ont. Men nu är det värre än vanligt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
4/27/17, 10:24 AM
#1

Ländryggen ner mot skinkorna. Min bechterews bråkar xtra mkt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
4/27/17, 10:43 AM
#2

Nacken trodde jag. Trist med så mycket värk, har du hittat något eget knep som lindrar?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[nevamisse]
4/27/17, 10:45 AM
#3

Ländryggen. Tråkigt med värk

Amandla
4/27/17, 10:50 AM
#4

Grattis nevamisse! 🏆


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
flocken
4/27/17, 10:50 AM
#5

#2 började med att byta jobb från metall industri till att utb mig till hunddagis föreståndare. Får mina promenader o vila. Sen morfin tabletter o inflammation dämpande. Spikmatta, massage, kiropraktor. Sen får man lära sig att leva med det. Har både fibromyalgi och bechterews. #3 Grattis. Din tur imorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
4/27/17, 11:35 AM
#6

#5 Klokt med byte av jobb, och precis som du skriver så måste man lära sig att leva med problemen. Svårast tycker jag är att när jag mår bra så vill jag ju så gärna göra lite mer, men då kommer det oftast surt efter…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
flocken
4/27/17, 12:21 PM
#7

#6 Ja man får passa sig. Bara för att man mår bättre en period är man inte frisk.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ks172
4/27/17, 6:54 PM
#8

Ländryggen


Tarotstollan
4/28/17, 12:15 AM
#9

Ländryggen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: